خبرگزاری کار ایران

آغاز راهپیمایی بزرگ 13 آبان در دیار باران

همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، دلاورمردان و شیرزنان گیلانی بار دیگر برای اعلام انزجار خود از مستکبرین جهان پا به میدان گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جمع راهپیمایی کنندگان در رشت، امروز ۱۳ آبان ماه بار دیگر بهانه‌ای شد تا ملت مسلمان و ولایتمدار ایران با مشت‌های گره کرده و فریادهای کوبنده به دنیا ثابت کنند که هیچگاه از مواضع خود در حمایت از مظلومان و ستم دیدگان عقب نشینی نکرده‌اند و نخواهند کرد.

در ۵۳ نقطه از استان گیلان، مرد و زن و پیر و جوان در مسیرهای تعیین شده راهپیمایی قدم گذاشته‌اند تا اتحاد و همدلی خود را به رخ دشمن بکشند.

در مرکز استان نیز از دقایق اولیه شروع راهپیمایی، سیل جمعیت از مسیرهای چهار گانه به حرکت در آمده است تا در ‌‌نهایت در میدان شهدای ذهاب رشت متمرکز شود.

چهره کودکانی که تصویر پرچم جمهوری اسلامی بر صورتشان نقش بسته و همچنین پلاکاردهایی که حاوی شعارهایی از جمله مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا هستند، در میان جمعیت خودنمایی می‌کند.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزیر اسبق اطلاعات در جمع راهپیمایان رشت سخنرانی خواهد کرد.

مسیرهای چهارگانه راهپیمایی در شهر رشت به شرح زیر است:

مسیر شماره یک: سپاه پاسداران میدان فرهنگ‌ـ چهار راه قدس‌ـ‌خیابان مطهری‌ـ خیابان شریعتی میدان شهدای ذهاب رشت.

مسیر شماره دو: میدان دفاع مقدس ‌ـ خیابان لاکانی ‌ـ خیابان علم‌الهدی‌ ـ میدان شهدای ذهاب رشت.

مسیر شماره سوم: میدان شهید انصاری ‌ـ خیابان تختی ‌ـ خیابان شریعتی ‌ـ‌ میدان شهدای ذهاب رشت.

مسیر چهارم: ورزشگاه شهید عضدی‌ـ خیابان حافظ‌ـ چهار راه قدس ـ‌ خیابان مطهری‌ـ خیابان شریعتی‌ـ میدان شهدای ذهاب رشت.

کد خبر : ۳۱۹۰۸۶