خبرگزاری کار ایران

یاسوج میزبان چهارمین کنفرانس ملی مصالح وسازه‌های نوین در مهندسی عمران

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۹۴۳

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد ازبرگزاری چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین رشته مهندسی عمران در شهر یاسوج خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور،علی صادقی ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد،از برگزاری چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین خبر داد و گفت: در روزهای آتی، شهر یاسوج «پایتخت طبیعت ایران» شاهد برگزاری چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در مهندسی عمران خواهد بود که برای اولین بار در سطح کشور و با رویکرد "استفاده از تجارب حرفه‌ای مهندسان" و تبیین تجارب مهندسی با حضور فرهیختگان جامعه مهندسی و دانشگاهیان سراسر کشور در تاریخ های سیزدهم و چهاردهم آبان ماه سال جاری در محل دانشگاه یاسوج برگزار می‌گردد .

صادقی در خصوص ضرورت و اهمیت برگزاری کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران اظهار داشت: بی‌شک تلفیق آموزه های روز دانشگاهی با تجارب حرفه‌ای مهندسان شاغل در حرفه گامی است در جهت اعتلای صنعت ساختمان و هدایت صحیح سرمایه‌های عظیم ملی در بخش ساخت و ساز، فرصتی را فراهم می‌آورد تا مهندسان حرفه مند در کنار فعالان دانشگاهی به انتقال تجربیات و آموزه‌های فنی و تخصصی روز بپردازند . لذااستقبال بی نظیر صاحب نظران، محققان و فعالان عرصه صنعت ساختمان در ارائه مقالات تخصصی و اعلام آمادگی جوامع دانشگاهی و مهندسی مبین اهمیت موضوع و تاثیرگذاری ارتباط مناسب بین صنعت و دانشگاه می باشد.

وی در پایان یادآور شد ، که در این کنفرانس که برای چهارمین بار در سطح کشور و اولین بار در شهر یاسوج برگزار می گردد ضمن ارائه مقالات تخصصی شامل سخنرانی، پوستر وکارگاه‌های آموزشی مختلف برگزار و به شرکت‌کنندگان گواهینامه اهداء می‌ گرد د .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز