خبرگزاری کار ایران

زمان کرانچار به من پیشنها دادند؛

برانکو: کسی از سپاهان با من تماسی نگرفته‌/ به پرسپولیس تعهد دارم

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۹۱۵

سرمربی پرسپولیس به شایعه تماس باشگاه سپاهان با وی درباره نشستن روی نیمکت زردپوشان پایان داد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در آستانه دیدار تیمش با ذوب‌آهن در جام حذفی در نشست گفت: بازی مهمی مقابل ذوب‌آهن داریم. ما و ذوب‌آهن در شرایطی با هم بازی داریم که بهترین فوتبال را ارائه می‌دهیم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن تیمی خیلی خوبی است. بازی فردا هم بسیار حساس است و هیچ تیمی حق اشتباه ندارد چون با کوچک‌ترین اشتباه حذف می شود.

برانکو با بیان اینکه ذوب‌آهن انگیزه زیادی برای این بازی دارد، افزود: ذوبی‌ها برابر تراکتورسازی در ۱۰ دقیقه بازی ۴ بر یک باخته را با تساوی ۴ - ۴ عوض کردند، این نشان می‌دهد چه تیم خوبی هستند.  ذوب‌آهن از نظر تاکتیک، تکنیک و روحیه خیلی شرایط خوبی دارد که در ۱۰ دقیقه 3 گل می‌تواند بزند.

وی یادآور شد: ما فردا بازی سنگینی پیش رو داریم. این بازی سوشا و طارمی را به همراه مترجم در اختیار نداریم. رضاییان مصدوم است و حاتمی و اومانا را هم در اختیار نداریم اما با انگیزه بالا به مصاف ذوب می‌رویم.

سرمربی سرخ‌پوشان در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد باشگاه سپاهان به وی خاطرنشان کرد: این شایعه را شنیدم. نمی‌دانم منشأ شایعات کجاست. من یک‌سال و نیم پیش زمان کرانچار از سپاهان پیشنهاد داشتم، نه الان. من با پرسپولیس قرارداد دارم و به قراردادم تعهد دارم. کسی هم تماسی با من درباره حضور در سپاهان نگرفته است.

وی در واکنش به سوالی درباره ضعف گلزنی در پرسپولیس افزود:  گلزن، گلزن متولد می‌شود. پس از دایی و هاشمیان فوتبال‌ایران هنوز دنبال گلزن است که هنوز بازیکنی با مشخصات دایی و هاشمیان پیدا نشده است.  سعی می‌کنیم از طریق تمرین گلزنی به هدف‌ خود برسیم ولی یک‌شبه نمی‌توان به هدف رسید. مهدی طارمی را با ۲۳ سال سن، علیپور با ۲۰ سال، عالیشاه با ۲۳ سال سنرا در اختیار داریم و بن‌سون هم به تازگی قابلیت‌های خود را بروز داده که سعی می‌کنیم با تمرین گلزنی مشکل را حل کنیم.

برانکو درباره بحث اختلافات کی‌روش و اسدی متذکر شد: این موضوع را پیگیری نکردم. فقط می‌دانم اختلافاتی دارند اما من نباید در این‌باره نظری بدهم چون در پرسپولیس آنقدر مشغله دارم که چیزهای دیگر فکرم را درگیر نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز