خبرگزاری کار ایران

آماده نبرد مردانه هستیم؛

آذری: نگران بازی با پرسپولیس نیستم/ هر 3 جام برای ما مهم است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: نگران بازی با پرسپولیس در جام‌حذفی نیستم.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی با تیم‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس و سپاهان جذابیت‌های خاص خود را دارد و بچه‌ها همیشه برای این بازی‌ها انگیزه‌های بالایی دارند و به همین دلیل نگران بازی با پرسپولیس در جام‌حذفی نیستم چون می‌دانم بچه‌ها با توان مضاعف در این بازی شرکت خواهند کرد. امیدوارم در این بازی تیمی که شایسته‌تر است پیروز شود.

وی افزود: اوضاع تیم ما در آستانه بازی با پرسپولیس خوب است و الان سرتمرین بودم و بچه‌ها تمرین خوب و شادابی انجام دادند و کاملا آماده هستیم. پرسپولیس با توجه با نتایجی که در 3 هفته اخیر گرفته در شرایط آرمانی قرار دارد و بازی سختی داریم. پرسپولیس در حال حاضر از نظر روحی بسیار خوب است و این بازی چون تک بازی است از حساسیت بالایی برخوردار است و بچه‌های ما آماده یک نبرد بزرگ هستند.

وی ادامه داد: پرسپولیس شرایط روحی خوبی دارد و اتفاقا ما ترجیح می‌دهیم با تیم‌هایی بازی کنیم که از نظر روانی در شرایط نرمال باشند و تحت‌فشار نباشند چون تیم‌هایی که تحت‌فشار باشند خطرناک هستند. دوست داریم از همه لحاظ آماده باشند و به این مسائل فکر نمی‌کنیم که پرسپولیس بحران دارد یا نه و دنبال یک نبرد مردانه هستیم تا پیروز شویم.

آذری در پایان گفت: تمام مسابقاتی که در آن شرکت می‌کنیم برای ما مهم هستند. ما در 3 جام حضور داریم و باید مبارزه کنیم تا موفق شویم. هر کدام از این جام‌ها اهمیت خودش را دارد و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نماینده خوبی برای اصفهان در مسابقات داخلی و نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در آسیا باشیم.

کد خبر : ۳۱۸۹۰۳