خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین:

گذرنامه برای زائران اربعین حسینی اجباری است

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۸۷۶

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین، داشتن گذرنامه را برای سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی، اجباری اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از سازمان حج و زیارت ، حجت الاسلام والمسلمین حمید احمدی گفت: اجباری بودن گذرنامه برای مورد یاد شده بر اساس ستاد مرکزی اربعین با حضور وزیر کشور ، تصمیم گیری شده است.

وی، خاطر نشان کرد: طبق تصمیم این ستاد و سیاست های ابلاغ شده آن، سفر زایران ایرانی در اربعین حسینی به عتبات، تنها با داشتن گذرنامه امکان پذیر است و زایران باید حتما قبل از سفر، اقدام به دریافت گذرنامه کنند.

وی به گزارشی از برنامه های فرهنگی و آموزشی اربعین اشاره کرد و افزود: از ماه های پیش فعالیت کمیته فرهنگی و آموزشی آغاز شده است و هم اینک ارتباط خوبی با نهادها و مراکز فرهنگی و تبلیغی جهت کارهای فرهنگی در اربعین برقرار شده است.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین، گفت: در تلاش هستیم ، کمیته های فرهنگی و آموزشی را در تمام استان های کشور فعال کنیم که این ستادها در مناطق و استان ها با مدیریت نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری فعالیت خواهند کرد.

بر اساس گزارش سازمان حج و زیارت سال گذشته، حدود یک و نیم میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین حسینی شرکت کردند که بر همین اساس پیش بینی می شود، این رقم در سالجاری به بیش از دو میلیون تن برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز