خبرگزاری کار ایران

تلاش می‌کنیم به بالای جدول برسیم؛

باقری: علی کریمی نیازی به دعوت یا اجازه ندارد/ نه با برانکو مشکلی دارم، نه با علی دایی

مربی پرسپولیس می‌گوید علی کریمی و پیشکسوتان پرسپولیس نیازی به اجازه گرفتن برای حضور در تمرینات تیم ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبر ورزشی، کریم باقری با امیدواری زیادی در مورد آینده این تیم حرف می‌زند و معتقد است سرخپوشان از لحاظ فوتبالی پتانسیل حضور در بین تیم‌های بالای جدول را دارند.

شما پرسپولیس را در این فصل چطور توصیف می‌کنید؟

در اوایل فصل باشگاه مشکلاتی داشت و در زمینه جذب بازیکن با مسائل خاصی روبه‌رو شدیم. واقعاً وضعیت سختی را پشت‌ سر گذاشتیم، ولی باید بگویم کادرفنی پرسپولیس و در رأس آنها برانکو، کارش را به‌ خوبی انجام می‌دهد. مدتی است نظم و انضباط خوبی در تیم حاکم شده و همه قبول کردند تابع تصمیم سرمربی باشند. اوایل فصل خوب نتیجه نگرفتیم ولی این امیدواری را داشتیم که بهتر شویم. شاید الان هم جایگاه مناسبی در جدول نداریم ولی از لحاظ فوتبالی تیم خوبی هستیم و قابلیت پیشرفت را داریم.

چقدر برای قهرمانی شانس دارید؟

امسال فاصله امتیازها خیلی کم است و الان با صدر جدول ۷ امتیاز فاصله داریم. پیش‌بینی خیلی سخت است و نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان خواهد شد ولی تلاش می‌کنیم به بالای جدول برسیم.

در این مدت که کنار برانکو هستید، بارها شایعه اختلاف شما با او مطرح شد. آیا این موضوع صحت داشت؟

من نمی‌دانم دوستان بعضی شایعات را چگونه درست می‌کنند. حتی زمانی که کنار علی دایی در پرسپولیس بودم، این مسائل وجود داشت. من با پیشنهاد خود برانکو به پرسپولیس آمدم و با او خیلی راحت هستم. مشکل خاصی بین ما وجود ندارد. سعی می‌کنم تجربیات مربیگری‌ام را بالا ببرم تا اگر قرار شد این کار را ادامه دهم، چیزی برای گفتن داشته باشم.

قبلاً گفته بودید علاقه‌ای به مربیگری ندارید، چرا نظرتان عوض شد؟

هنوز هم به‌ طور قاطع نظرم عوض نشده و در حال حاضر توانایی‌های خودم را می‌سنجم تا ببینم آیا استعداد مربیگری را دارم یا خیر. امسال را هم باید پشت ‌سر بگذاریم تا ببینم شرایط چگونه خواهد شد. هنوز تصمیم قطعی در مورد ادامه مربیگری نگرفته‌ام.

در نسل مربیان جوان لیگ ‌برتر کار کدام یک را می‌پسندید؟

تیم‌هایی که نتیجه می‌گیرند، عملکرد مربی آنها همه چیز را نشان می‌دهد. می‌توان به همدوره‌ای‌های من مثل علی دایی، علیرضا منصوریان، یحیی گل‌محمدی و حمید استیلی اشاره کرد.

در این مدت خبرهایی درباره علی کریمی در تمرینات پرسپولیس مطرح شد. آیا قرار است او به تمرینات بیاید؟

تمام پیشکسوتان پرسپولیس برای این تیم زحمت ‌کشیده‌اند و قطعاً می‌توانند به تمرین ما بیایند. آنها نیازی به اجازه گرفتن یا دعوت ندارند.

به نظر شما پرسپولیس در نیم‌فصل دوم نیاز به جذب بازیکن جدید دارد؟

اگر جا داشته باشیم، چراکه نه.

این روزها درباره دعوت نشدن رحمتی به تیم ملی حرف و حدیث‌های مختلفی مطرح است. به نظر شما او باید دعوت شود؟

من در جریان مشکلات و اختلاف‌های رحمتی با کی‌روش و فدراسیون‌فوتبال نیستم. باید این را بگویم که یک دروازه‌بان خوب نصف تیم است. رحمتی واقعاً عملکرد خوبی داشته و جزو بهترین‌های ایران است. او شایسته حضور در تیم‌‌ملی است ولی این فقط نظر من است. اینکه چه کسی بازی کند و چه کسی دعوت شود، به تصمیم سرمربی تیم ‌ملی مربوط می‌شود.

کد خبر : ۳۱۸۸۵۵