خبرگزاری کار ایران

وکیل متولی هتل پارسیا قم در گفت‌و‌گو با ایلنا:

هیچ یک از پرسنل هتل چهار ستاره پارسیا قم اخراج نمی‌شوند

وکیل متولی موقوفه اردهالی (هتل پارسیا قم) با بیان اینکه به حکم دادگاه، آقای برهانیان دیگر جایگاهی در هتل پارسیا قم ندارد، گفت: هیچ یک از پرسنل هتل چهارستاره پارسیا قم اخراج نمی‌شوند.

 «علی سخائی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به اظهارات روز گذشته «علی برهانیان» که گفته بود، هتل پارسیا قم را از حالت اسکلت ساختمانی تحویل گرفته و با این شرط که ۱۰ سال در اختیارم باشد آن را ساخته‌ام، اظهار داشت: هتل پارسیا را بنده علی سخائی که وکیل متولی موقوفه اردهالی باشم، ساخته‌ام. 

وی با بیان این نکته که موقوفه‌های حسینی اردهالی در قم معروف است، خاطرنشان کرد: هتل چهارستاره پارسیا قم، موقوفه حسینی اردهالی است که متولی آن دکتر مسعود حسینی اردهالی ساکن لندن است؛ از این رو این هتل نیز موقوفه اردهالی نامیده می‌شود؛ طبق نیت واقف، باید اکثر در آمد حاصل از این هتل صرف بیماران صعب العلاج و سرطانی شود. 

وکیل متولی موقوفه اردهالی، گفت: بر اساس نیت واقف، هتل پارسیا را به آقای علی برهانیان اجاره دادیم که ایشان هم حدود ۳ سال، اجاره هتل را که طبق توافق مان،‌‌ همان اقساط وام ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملت بود را پرداخت نکرد؛ و این اقساط امروز روی هم جمع شده و به رقمی حدود ۸میلیارد تومان رسید که بانک نیز اقدام قانونی کرد تا این هتل را تصرف کند. 

وی خاطرنشان کرد: هتل پارسیا قم با حکم دادگاه، دیگر در اختیار آقای علی برهانیان نیست و از این پس طبق قانون، در اختیار آقای «رضا سخائی» برادر بنده و وکیل حقوقی آقای دکتر مسعود حسینی اردهالی متولی موقوفه است.

«علی سخائی» ادعای علی برهانیان مبنی بر اینکه اشتغال ۷۰ الی ۸۰ نفری که در مجموعه هتل پارسیا قم مشغول به کار هستند به خطر می‌افتد را رد کرد و گفت: به تمام پرسنل هتل پارسیا گفته‌ایم که همه سر کارتان بمانید و به مسافرانی که برای اقامت به هتل می‌آیند مانند گذشته خدمت رسانی کنید؛ فقط از این پس آقای برهانیان جایگاهی در هتل پارسیا ندارد. 

وی در پایان گفت: آقای برهانیان علاوه بر اینکه دیگر در هتل پارسیا جایگاهی ندارد، باید حدود ۴میلیارد و نیم بدهی خود که اجاره‌های معوقه هتل است را بپردازد.

کد خبر : ۳۱۸۳۳۵