خبرگزاری کار ایران

جلسه کمیته انضباطی بی‌نتیجه ماند؛

وضعیت مبهم کرار جاسم در استقلال /احتمال جابجایی هافبک عراقی با بختیار رحمانی

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۲۷۳

جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال درباره رسیدگی به پرونده جاسم کرار بدون نتیجه به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال صبح امروز (یکشنبه) برای بررسی پرونده جاسم کرار برگزار و بدون نتیجه گیری خاصی به پایان رسید و مقرر شد جلسه دیگری در این زمینه برگزار شود.

پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان نیز که پیش از کرار از جلسه خارج شد، اظهار داشت: نظر نهایی‌ام را در مورد کرار ارائه کردم و قرار است هیات مدیره جلسه ای تشکیل دهد و تصمیم نهایی را بگیرد.

جاسم کرار پنجشنبه گذشته و یک روز قبل از دربی 81 بین تیم های پرسپولیس و استقلال، اردوی آبی پوشان را به دلیل آنچه دریافت نکردن مطالباتش عنوان شد، ترک کرد.

البته کرار پس از این اقدام از تصمیم خود پشیمان شد و با عذرخواهی قصد بازگشت به اردو را داشت اما مسئولین باشگاه این مسئله را نپذیرفتند.

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از این وعده داده بود که تکلیف جاسم کرار شنبه مشخص می شود.

دیروز هم خبرهایی مبنی بر قرار گرفتن نام کرار در لیست فروش استقلال و احتمال جا به جایی او با بختیار رحمانی هافبک تراکتورسازی در رسانه ها منتشر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز