خبرگزاری کار ایران

فانی خبر داد:

مشارکت 7 میلیون دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۲۴۸

وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه تحصیل، تهذیب و ورزش سه توصیه مقام معظم رهبری برای کودکان و نوجوانان و جوانان کشور است گفت: این سه موضوع مهم همواره به عنوان راهنمای عمل در آموزش و پرورش قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، صبح امروز علی اصغر فانی در آیین افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی و درون مدرسه ای و آغاز اجرای طرح سراسری ورزش صبحگاهی کشور که در دبیرستان پسرانه رازی برگزار شد، اظهار کرد:  المپیاد درون مدرسه ای  با هدف افزایش نشاط ، تحرک و  تضمین تندرستی و در جهت تربیت دانش آموزان انجام می شود و امروز  شاهد افتتاح دومین المپیاد درون مدرسه ای و آغاز طرح سراسری  ورزش صبحگاهی مدارس کشور هستیم.

وی توسعه مشارکت‌ها را یکی از سیاست های  جدی آموزش و پرورش  در دولت تدبیر و امید  عنوان کرد و افزود:  مشارکت با وزارت خانه  های ورزش جوانان  و فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و شهرداری های شهرهای مختلف کشور  بخشی از تفاهم نامه هایی است که آموزش و پرورش با ارگان های مختلف انجام داده است .

عضو کابینه تدبیر و امید با بیان اینکه آموزش و پرورش نهادی است که به کل جامعه خدمات آموزشی و تربیتی  می دهد خاطرنشان کرد: نسل امروز دانش آموزان کشور  کارگزاران  و آینده سازان فردای ایران اسلامی هستند  و به همین جهت تمام دستگاه های کشور باید آموزش و پرورش را کمک و یاری کنند .

فانی با اشاره به ساحت های شش گانه تربیت در سند تحول بنیادین تصریح کرد: اجرای المپیاد درون مدرسه‌ای در راستای  تحقق ساحت تربیت بدنی و سلامت دانش آموزان کشور است و امیدواریم با مشارکت اولیای محترم ، همت دانش آموزان عزیز  و همکاری معلمان و مربیان دلسوز در سال تحصیلی جدید بتوانیم المپیادهای درون مدرسه ای را  با کیفیت بالاتر و کمیت بیشتر به اهداف موردنظرش نائل شود.

وی  با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته چهار میلیون دانش آموز  در اجرای المپیادهای درون مدرسه ای مشارکت داشته اند عنوان کرد، پیش بینی می شود در سال تحصیلی جاری این تعداد  به 7 میلیون نفر برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز