خبرگزاری کار ایران

بیانیه پیشاهنگان سازمان دانش‌آموزی در آستانه ۱۳ آبان:

یوم الله 13 آبان روز حماسه حضور فرزندان انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۲۴۱

در بیانیه پیشاهنگان پیشتاز و فرزانه سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران آمده است: یوم الله 13 آبان روز حماسه حضور فرزندان انقلاب اسلامی و تجلی‌گاه اراده مؤمنان برای سرکوبی استکبار است.

به گزارش ایلنا، همزمان با فرا رسیدن سالروز یوم الله 13 آبان، پیشاهنگان پیشتاز و فرزانه سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: یوم الله 13 آبان روز حماسه حضور فرزندان انقلاب اسلامی است؛ 13 آبان تجلی‌گاه اراده مؤمنان برای سرکوبی استکبار است؛ 13 آبان روز ذلتِ آمریکا و عزت ایران اسلامی است؛ 13 آبان روز مردانِ مرد عصر معاصر است؛ 13 آبان روز مرگ همه طاغوت‌ها و ایادی آنان است؛ 13 آبان روز وحدت، صلابت و همدلی و همزبانی یک ملت و دولت بر علیه آمریکای جنایتکار است و و در یک کلام 13 آبان روز بیعت مجدد ملت با ولایت برای نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست و در این مسیر الهی هرکسی بر آن است تا با حضور پرشور و انقلابی، دین خود را به اسلام ادا نماید.

این بیانیه می‌افزاید: از این رو ما پیشاهنگان پیشتاز و فرزانه سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران استوارتر از گذشته و با بسیج تمامی اعضای پرافتخار این تشکل دانش‌آموزی در راهپیمایی دشمن شکن 13 آبان حضور جانانه خواهیم داشت.

پیشاهنگان پیشتاز و فرزانه سازمان دانش آموزی با تبعیت کامل از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظه العالی) و همگام با دولت سرافراز تدبیر و امید، حماسه‌ای دیگر از حضور دانش‌آموزان و مربیان در یوم الله 13 آبان را خلق خواهند کرد و به همگان اعلام می‌نمایند مبارزه تمام عیار با استکبار را مقدس شمرده و در راه آن جان و مال خویش را فدا خواهیم کرد و تا ذلت کامل مستکبران و عزت نهایی مؤمنان این نهضت ادامه دارد و ان‌شاء‌الله با ظهور منجی عالم بشریت، تمام آرزوهای مستضعفان عالم به دست با عظمت فرزند عاشورا تحقق یافته و ریشه مستکبران و مستبدان برای همیشه قطع و نابود می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز