خبرگزاری کار ایران

رحیمی خبر داد:

رئیس قوه قضاییه به مازندران سفر می‌کند

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در رأس هیأت عالی قضایی به استان مازندران سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا٬ حسن رحیمی اظهار کرد: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در ادامه سفرهای استانی خود، روز سه شنبه هفته جاری برای بررسی مسایل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان مازندران به این استان سفر می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه را در این سفر مسئولان عالی قضایی و رؤسای سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی همراهی می‌کنند.

وی گفت: آیت الله آملی لاریجانی در این سفر علاوه بر بررسی مسایل قضایی استان مازندران و آشنایی نزدیک با عملکرد دادگستری استان، با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، جانبازان، روحانیون و ایثارگران دیدار و در جمع آن‌ها سخنرانی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: دیدار با نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان از دیگر برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در این سفر است.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه افزود: در سفر هیئت بلند پایه قضایی به استان مازندران، تعدادی از مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه با حضور در شهرستان‌ها و مساجد مرکز استان ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی شهرستانهای استان نیز حاضر خواهند شد و به بررسی مشکلات قضایی مناطق خواهند پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، رحیمی اظهار داشت: در پایان این سفر سه روزه، جلسه مسئولان عالی قضایی نیز برای بررسی وضعیت قضایی در استان مازندران تشکیل می‌شود و مسئولان عالی قضایی به بررسی مسایل و مشکلات قضایی استان خواهند پرداخت.

کد خبر : ۳۱۸۲۱۴