خبرگزاری کار ایران

والیبال جام باشگاه‌های جهان؛

اکبری: ذهنیت بازیکنان پیکان غلط بود/ به اشتباهات خودمان باختیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۲۰۷

سرمربی تیم والیبال پیکان عامل باخت تیمش را ذهنیت غلط بازیکنان از پیروزی قبلی بر تیم یوپی سی ان دانست.

به گزارش ایلنا، پیمان اکبری در نشست خبری بعد از دیدار با تیم یوپی سی ان آرژانتین گفت: به سختی موفق به زدودن بازی بد و شکست مقابل تیم ساداکروزیرو برزیل در مرحله نیمه نهایی از ذهن بازیکنان شدیم .

وی افزود: در ست های اول و دوم با پیگیری تاکتیک منطقی بازی قبلی مقابل آرژانتینی ها به پیروزی بدون دردسر رسیدیم، اما هنگامی که بازیکنان کار را با ذهنیت برد قبلی ٱسان پنداشتند و تمام شده قلمداد کردند، باختیم.

وی خاطرنشان کرد: کادرفنی کار خود را خوب انجام داد و اگر بازیکنان همان روحیه و انگیزه ست های اول و دوم را داشتند و مرتکب اشتباهات فردی نمی شدند، شکست دادن دوباره یوپی سی ان کار سختی نبود.

سرمربی تیم والیبال پیکان در پاسخ به این سئوال که چه نکاتی از حریف امروز خود آموختید، گفت: اگر قرار بود چیزی بیاموزیم از دو تیم مدعی ساداکروزیرو و زنیت کازان می‌آموختیم نه حریفی که یک بار آن را به راحتی شکست دادیم و امروز هم روی اشتباهات فردی خودمان به این تیم باختیم.

تیم پیکان در دیدار رده بندی مسابقات والیبال باشگاه های جهان شب گذشته (شنبه) در مقابل تیم آرژانتینی یوپی سی ان با نتیجه 3 بر 2 دیدار را واگذار کرد.

تیم پیکان با پذیرش این شکست به عنوان چهارمی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان دست یافت و جایزه 15 هزار دلاری این مسابقات را از ان خود کرد .

این در حالی بود که تیم پیکان در مرحله مقدماتی این مسابقات بر این تیم آرژانتینی غلبه کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز