خبرگزاری کار ایران

تعرفه ورودیه جدید موزه‌ها، بناها و محوطه‌های تاریخی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۱۳۶

تعرفه ورودیه جدید هر یک از مجموعه های تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعم از موزه‌ها، بناها و محوطه های تاریخی از سوی مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان به مدیران کل میراث فرهنگی استانها، مدیران کاخ موزه های تهران، موزه ملی ایران و موزه ملی قرآن کریم ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، به استناد مصوبه شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با توجه به برنامه ریزی ها و کارشناسی های صورت گرفته، همچنین ساماندهی گروه های بازدید کننده تعرفه  ورودیه جدید مجموعه های تحت پوشش سازمان اعلام شد که این نرخ از تاریخ یکم آذرماه قابل اجرا خواهد بود.

براساس این بخشنامه نرخ ورود به مجموعه‌ها با توجه به درجه بندی تعیین شده است که در موزه ها و اماکن درجه اول مبلغ ورودیه برای بازدیدکنندگان داخلی 30 هزار ریال و برای بازدیدکنندگان خارجی 200 هزار ریال تعیین شده است، همچنین مبلغ ورودیه برای اماکن و موزه های درجه دو برای بازدیدکنندگان داخلی 25 هزار ریال و بازدیدکنندگان خارجی 150 هزار ریال است.

مبلغ ورودیه برای بازدیدکنندگان داخلی از موزه ها و اماکن تاریخی درجه سه، 20 هزار ریال و برای بازدیدکنندگان خارجی 80 هزار ریال تعیین شده است.

یادآور می شود براساس این بخشنامه بازدیدهای دانش آموزان و دانشجویان به صورت گروهی به همراه معلمان و سرپرستان، بازنشستگان به همراه یک نفر از اعضای خانواده، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی کشور، آزادگان، جانبازان، خانواده های شهدا و بسیجیان با ارائه کارت شناسایی به صورت نیم بها است.

همچنین در این بخشنامه آمده است، تمامی بازدیدهای رایگان و نیم بها در ایام تعطیلات رسمی سالانه، نوروز از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین و پنجشنبه و جمعه های هر هفته لغو می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز