خبرگزاری کار ایران

پایان تولید فیلم کوتاه «باغ پدرم» براساس شعر مولانا

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۰۵۱

فیلم کوتاه «باغ پدرم» به کارگردانی «شوان عطوف» و براساس اشعار «مولانا» در شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق ساخته شد.

به گزارش ایلنا؛ فیلم کوتاه داستانی «باغ پدرم» (باخه‌که‌ی باوکم) My Father’s Garden به نویسندگی و کارگردانی «شوان عطوف» هنرمند سینما و تلویزیون اقلیم کردستان و عراق، براساس اشعار «مولانا جلال الدین محمد بلخی» مشهور به «مولوی» شاعر بلندآوازه ایرانی در شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق فیلمبرداری شد و اخیراً آخرین مراحل فنی را پشت سرگذاشته و آماده نمایش شده است.

فیلم کوتاه «باغ پدرم» دومین تجربه کارگردانی «شوان عطوف» بعد از فیلم کوتاه داستانی «خانه و کلید» (مال و کلیل) Home And Key به شمار می‌رود؛ که حضور موفقی در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم داشت و تاکنون توانسته است 13 جایزه جهانی را از آن خود کند. 

فیلم 13 دقیقه‌ای «باغ پدرم» با حمایت هتل مجلل و تازه تأسیس «رامادا» در شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان ساخته شده و قرار است توسط کمپانی «آی لوف فیلم» در سطح جهان، پخش و ارائه گردد.   

عوامل فیلم کوتاه «باغ پدرم» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: شوان عطوف، بازیگران: شانو عمر، کامران منصور، بهاءالدین عزبانی و شالاو جمال، عکاس: هریم جمال، مدیر تولید: آزاد پنجوینی، نور: دانا جمال، صدا: کاسیان علی، مشاور امور رسانه‌ای: منصور جهانی، مدیر فیلمبرداری: هردی سلامی، مونتاژ و مراحل پس از تولید: کمپانی «آی لوف فیلم» با مدیریت دانر عمر، دستیار کارگردان: ئه‌ژین کاوه و بریار بختیار، تهیه‌کننده: شوان عطوف و نزار سلامی، تهیه‌شده در: کمپانی «گرافیکا بلو»، کمپانی پخش‌کننده: آی لوف فیلم و اسپانسر اصلی: هتل «رامادا».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز