خبرگزاری کار ایران

هم خوب بازی کردیم هم خوب گل زدیم؛

گل محمدی:خوشحالم طلسم گل نزدن مان در فولادشهر شکست/آماده بازی با پرسپولیس هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۰۲۲

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: مقابل راه‌آهن فوتبال تیمی و با کیفیتی را به نمایش گذاشتیم که خوشبختانه با نتیجه خوبی هم همراه بود.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 4 بر صفر مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازی خوبی را ارائه کردیم و از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحال هستم. بازیکنان تیم حریف در ضد حملات بسیار خطرناک بودند و خوشبختانه ما در فاز دفاعی، عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: تیم ما از موقعیت هایی که بدست آورد استفاده کرد و در نهایت چهار گل وارد دروازه راه‌آهن تهران کردیم که این موضوع نشان دهنده آن است که می‌توانیم هم خوب بازی کنیم و هم خوب گل بزنیم و از امروز برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شویم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان درباره عملکرد خوب بازیکنان جوان تیمش در این بازی بیان داشت: سعی کردیم که سطح بازیکنان را بالا نگه داریم و در تمرینات تلاش ما این بوده که سطح کیفی بازیکنان را بالا ببریم اما چیزی که بازیکنان ما را بالا نگه داشته، شیوه زندگی خوب آنهاست.

وی درباره دیدار آینده تیمش مقابل پرسپولیس تهران در جام حذفی خاطرنشان کرد: در هر صورت دیدار مقابل پرسپولیس، یک بازی حذفی است و امیدوار هستم در این دیدار، تیم شایسته پیروز شده و به مرحله بعد صعود کند.

گل‌محمدی پیرامون شکست شدن طلسم گل نزدن ذوب‌آهن در فولادشهر گفت: متاسفانه در چهار بازی در فولادشهر گلزنی نکردیم و خوشبختانه در این بازی پس از گل نخست، خیال مان راحت شد و در نهایت سه گل دیگر وارد دروازه تیم حریف کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز