خبرگزاری کار ایران

ذوب آهن-راه آهن

یحیی به دنبال سه امتیاز

یحیی گل‌محمدی در نشست پیش از بازی ذوب آهن و راه آهن اظهار کرد: الان لیگ به جایی رسیده که هر بازی حساسیت خاص خودش را دارد و گرفتن سه امتیاز کمک می‌کند که تیم‌ها در جدول جای مناسبی پیدا کنند و روند رو به رشد تیم‌ها اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایلنا، او با بیان اینکه با توجه به جدول، ۱۰ تا ۱۱ تیم امتیازهای نزدیک به هم دارند، افزود: این تیم‌ها باعث جذابیت لیگ شده و به همین دلیل هر تیمی که بتواند سه امتیاز را دریافت کند، برایش بسیار باارزش است. فردا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با حمایت تماشاگرانمان در خانه و تمرکز روی گلزنی، سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم ذوب آهن ادامه داد: راه‌آهن تیم جوانی است و روی ضدحملات بسیار خطرناک کار می‌کند. فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و از بچه‌های خط حمله می‌خواهم که تمرکز خوبی روی گلزنی داشته باشند؛ چرا که قطعا موقعیت‌های خوب گلزنی برای ما ایجاد خواهد شد و وضعیتمان را می‌توانیم با گلزنی در جدول بهبود ببخشیم.

گل‌محمدی درباره بازیکنان کلیدی هر تیم اظهار کرد: در تیم ما قاسم حدادی‌فر به عنوان بازیکن کلیدی محسوب می‌شود و به نظر من او یک بازیکن تک در لیگ فوتبال ایران است و وجودش برای هر تیمی باعث افتخار است و اگر مشاهده کنید بازی‌های ذوب آهن با برگشت قاسم حدادی‌فر نسبت به بازی‌های قبل روان‌تر شده است.

وی ادامه داد: تیم ذوب آهن تیم جوانی است. همه بچه‌ها جویای نام هستند و مسیر خود را پیدا کرده‌اند و همین باعث شده تا ما به آینده امیدوار باشیم و با اعتماد به نفس پیش برویم.

کد خبر : ۳۱۷۹۰۵