خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

تطبیق استانداردها در پروژه‌های عمرانی با استانداردهای بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۸۴۹

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه یکی از وظایف این شرکت ارزیابی استانداردهای پروژه ها است گفت: در سال گذشته توانستیم 10 میلیارد تومان تکنولوژی نو وارد کشور کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدرضا حسینی در نشست خبری حاشیه پنجمین نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی و صنایع وابسته با بیان اینکه عملکرد و اقدامات شرکت آزمایشگاه فنی خاک در زمینه امور ژئوتکنیک و تعیین استانداردهای خاک، بتن و آسفالت است، گفت: این شرکت به عنوان نماینده دولت و حاکمیت وظایفی دارد که علاوه بر  تشخیص و ارزیابی کیفیت‌ها باید در زمینه‌های دانش‌های نو و تکنولوژی جدید فعالیت داشته باشد.

وی افزود: در سال گذشته چیزی حدود 10 میلیارد تومان تکنولوژی جدید وارد کشور کرده‌ایم.

حسینی با اشاره به ارزیابی کیفیت مصالح استفاده شده در پروژه‌ها تاکید کرد: بخشی از وظایف این شرکت ارزیابی رعایت استانداردها در پروژه‌های عمرانی است که این ارزیابی‌ها و تطبیق استانداردها با همکاری موسسه استاندارد انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به ارزیابی کیفیت آزادراه تهران- شمال گفت: به این پروژه هم  ورود کرده‌ایم و در حال مذاکره با بنیاد مستضعفان هستیم.

حسینی با اشاره به میزان درآمدهای این شرکت در سال گذشته گفت: میزان درآمداین شرکت در سال گذشته 123 میلیارد تومان بوده   و در سال جاری تاکنون به 165 میلیارد تومان رسیده و پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال به 195 میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز