خبرگزاری کار ایران

افخمی:

ورود به دوران پساتحریم نیاز به دانش لازم برای تعامل با فضای جهانی دارد

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۸۰۹

دوران تحریم موجب گسستگی تعامل ما با فضای بین‌المللی شده و برای ورود دوباره به این فضا باید به دنبال کسب دانش و مهارت‌های لازم باشیم.

علی‌اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: دوران تحریم موجب گسستگی تعامل ما با فضای بین‌المللی شده و برای ورود دوباره به این فضا باید به دنبال کسب دانش و مهارت‌های لازم باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا)، افخمی که در جلسه "نشست توجیهی طرح هدفمندی یارانه‌ها" سخن می‌گفت ضمن ابراز امیدواری از برداشته شدن تحریم‌ها تا پایان سال جدید میلادی افزود: بانک صنعت و معدن برای فعالیت در شرایط یاد شده آماده است.

وی تصریح کرد: یکی از نقاط قوت بانک صنعت و معدن برای تعامل بین‌المللی در دوران پساتحریم تسویه حساب از طریق بازپرداخت بیش از ٤٠٠ میلیون دلار بدهی خارجی است که به این بانک موقعیت ویژه‌ای بخشیده است .

وی با بیان این که یکی دیگر از شرایط مثبت بانک صنعت و معدن برای تعامل با فضای بین‌المللی اقدام در جهت تعیین رتبه این بانک است تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که همواره پیشاپیش دیگران حرکت کنیم و در غیر این صورت دنباله‌رو آنها خواهیم شد.

افخمی انضباط مالی را موجب تمایز این بانک از دیگر بانک‌های کشور دانسته و خواستار حفظ این انضباط با تکیه بر همبستگی و خرد جمعی شد.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در ادامه از تشکیل کمیته تخصیص یارانه تولید در استان‌ها خبر داده و افزود: علاوه بر معاون استانداری و رؤسای سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر اعضا، بانک صنعت و معدن هم به عنوان تنها بانک عضو اصلی این کمیته محسوب می‌شود.

وی گفت: چهره بانک صنعت و معدن در حال دگرگونی است و این تغییر، هم در ظاهر شعب و هم کیفیت ارائه خدمات ملموس است.

دراین نشست، بطحایی معاون بانکداری صنایع کوچک و متوسط، با اشاره به سه موضوع به نتیجه رسیدن برجام، سیاست‌های جدید دولت برای رونق اقتصادی و خروج از رکود و پرداخت یارانه به واحدهای صنعتی، بر ضرورت فعالیت شعب بانک صنعت و معدن برای ایفای نقش مثبت در شرایط حاضر تأکید کرد.

پاک‌طینت، عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن نیز در نشست مذکور به این موضوع که در کمیته اعتبارات بانک علاوه بر تخصیص منابع، نگاه تجهیز منابع نیز باید وجود داشته باشد اشاره کرده و خاطرنشان ساخت، ما نیازمند تفکر مبتنی بر مدیریت منابع و مصارف در این بانک هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز