خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام:

تمام زیرساختهای شهری دچار آسیب شده است

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۷۲۰

استاندار ایلام گفت: تمامی زیرساختهای شهری و برون شهری دچار آسیب شده است.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دستیار ویژه رئیس جمهور  امروز  در نشست ستاد بحران استان ایلام گفت:  موضوع نشست هیئت دولت در یکشنبه هفته آینده بررسی وضعیت مناطق سیل زده استان ایلام و پیگیری برای تامین اعتبار خسارتهای ناشی از سیل است.

نوبخت بر لزوم ساماندهی کمکهای مردمی و بکارگیری تمام توان دولت برای سرعت بخشیدن به بازسازی مناطق آسیب دیده استان ایلاک تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بیش از هفتاد درصد سیل بندها،21 فضای آموزشی، تمامی مسیرهای روستایی تخریب شده  و تصفیه خانه های تامین آب شرب شهر ایلام نیز از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند افزود: دستگاههای اجرایی و امدادرسان استان باید با تقسیم بندی و انسجام بخشی در کوتاه ترین زمان وضعیت را به حالت عادی برگردانند.

مروارید استاندار ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه  تمامی زیر ساختهای شهری و برون شهری دچار آسیب شده است گفت: مهمترین اولویت کاری مدیریت بحران استان وصل خطوط انتقال آب و آبرسانی به مناطق آسیب دیده است.

مروارید گفت: تمامی مسیرهای روستایی مسدود شده است ولی تاکنون برآورد قطعی خسارتهای وارد شده به مناطق آسیب دیده گزارش نشده است.

علی محمدی و شوهانی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خواستار توجه ویژه دولت بریا بازسازی مناطق زلزله زده استان شدند.

قبادیان شهردار ایلام نیز با اعلام اینکه 8 گروه 40 نفریکار پاکسازی شهر ایلام را انجام می دهند گفت: تا 48 ساعت آینده تمام نقاط شهری را از آثار سیل ایلام پاکسازی خواهد شد.

بارش باران در 72 ساعت گذشته موجب جاری شده سیل در نقاط مختلف استان ایلام شد. بیشترین میزان بارش با 324 میلی متر در ایلام به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز