خبرگزاری کار ایران

ترکی کارش را انجام داد؛

مظلومی: خوشحالم با مساوی مقابل ما خوشحال شدند/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

سرمربی استقلال با گله از یکی از بازیکنان تیمش گفت: باید توپ را به کناره‌ها می‌بردند ولی این کار را نکردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز مظلومی پس از تساوی در دربی 81 گفت: خوشحالم که هواداران پرسپولیس از اینکه مقابل ما به تساوی رسیدند خوشحال شدند.

وی ادامه داد: ما چون پیش افتاده بودیم کمی عقب کشیدیم. پرسپولیس هم عقب افتاده بود و نیروهای تهاجمی به زمین آورد تا بتواند نتیجه را جبران کند که ما هم مجبور بودیم تیم را دفاعی‌تر کنیم.

مظلومی دربار دریافت گل در وقت‌های اضافه گفت: داور دیدار 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد ولی 6 دقیقه وقت اضافی گرفت که متاسفانه ما هم در ثانیه‌های اضافی گل مساوی را دریافت کردیم تا برنده بازی نباشیم.

وی با گله از یکی از بازیکنان تیمش افزود: بازیکن ما باید توپ را به کناره‌ها می‌برد تا وقت را نگه می‌داشت ولی این کار را نکرد. وی حتی با اصرار فردوسی‌پور هم نام این بازیکن را نبرد. 

سرمربی استقلال در ادامه متذکر شد: پرسپولیس‌ها در این دیدار هافبک‌های ما را از بازی خارج کرده بودند. ما هم دنبال این بودیم که وقتی نیروهای تهاجمی آوردند بازیکن سرزن اضافه کنیم. 2 بازیکن سرعتی هم آوردیم خوب تغذیه نشدند.

مظلومی همچنین افزود: ما روی ضد حمله می‌توانستیم به گل دوم هم برسیم که با بی‌دقتی فرصت‌ها را از دست دادیم. ما موقعیت داشتیم و آنها هم داشتند. خوشحالم هواداران پرسپولیس از اینکه با ما مساوی کردند خوشخال شدند .

وی درباره کیفیت بازی هم خاطرنشان کرد: در مجموع شاهد بازی جوانمردانه و با سرعت بالایی زیر این باران بودیم. وی همچنین از هواداران دو تیم هم تشکر کرد که مسائل اخلاقی را رعایت کردند.

مظلومی درباره قضاوت محسن ترکی در این بازی هم گفت: من خسته نباشید می‌گویم به تیم داوری. ترکی کارش را انجام داد که خسته نباشید می‌گویم.

کد خبر : ۳۱۷۶۸۲