خبرگزاری کار ایران

در حاشیه مراسم چهلم آیت‌الله خزعلی مطرح شد؛

نظر وزیر احمدی نژاد در مورد تک‌خوانی زنان و نامه 4 وزیر دولت روحانی

وزیر فرهنگ دولت دهم گفت: تک‌خوانی زنان حتی در دوران پهلوی هم مرسوم نبوده و این که گفته می‌شود تک‌خوانی زنان تنها در تمرین صورت گرفته صحت ندارد بلکه در اجرای نخست هم این کار انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ دولت دهم عصر امروز در حاشیه مراسم ترحیم آیت الله خزعلی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون فرایند وحدت و اجماع اصولگرایان و قرار گرفتن لاریجانی در جبهه اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: این که آقای لاریجانی برای انتخابات مجلس دهم در قالب اصولگرایان یا اعتدالیون و یا به قول اعضای فراکسیون رهروان ، اصلاح‌طلبان معتدل حضور پیدا کند بستگی به نظر و تصمیم خود وی دارد .

حسینی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون نامه چهار وزیر دولت یازدهم به رییس جمهور گفت: اعضای هیات دولت تاکنون تلاش داشتند تا از ظهور و بروز اختلافاتشان جلوگیری کنند و این نامه و همچنین بسته خروج از رکود که بلافاصله پس از آن از سوی دولت تصویب شد نشاندهنده موفق بودن دولت در عرصه اقتصادی است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد برخی اعضای دولت یازدهم قصد داشتند با نگارش این نامه نام خود را در تاریخ ثبت کنند .

وزیر دولت احمدی نژاد در ادامه به برکناری برخی معاونان در استانداری‌ها اشاره کرد و بیان داشت : برکناری معاون سیاسی استانداری مازندران و مدیرکل سیاسی استانداری کرمان که بدون اطلاع وزارت کشور بوده است نشان می‌دهد که اختلافات در دولت جدی است و هرچه پیش برویم این اختلافات بیشتر می‌شود اما دولتمردان سعی دارند بر روی این اختلافات سرپوش بگذارند.

حسینی در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون تک‌خوانی زنان در اپرای عاشورا گفت: تک‌خوانی زنان حتی در دوران پهلوی هم مرسوم نبوده و این که گفته می‌شود تک‌خوانی زنان تنها در تمرین صورت گرفته صحت ندارد بلکه در اجرای نخست هم این کار انجام گرفته است.

کد خبر : ۳۱۷۳۱۲