خبرگزاری کار ایران

خداحافظ آقای همیشه ۷؛

وداع رسمی رائول با فوتبال با پیراهن نیویورک‌کاسموس

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۲۵۵

اسطوره باشگاه رئال مادرید با لباس تیم نیویورکی با دنیای فوتبال وداع کرد.

به گزارش ایلنا، رائول گونزالس در نشست‌خبری در نیویورک درباره خداحافظی از دنیای بازیگری گفت: 2 ماه پیش بود تصمیم به خداحافظی گرفتم. هنوز یک‌سال با نیویورک قرارداد دارم ولی دیگر احساس کردم بس است.

کاپیتان پیشین رئال تاکید کرد: در 38 سالگی با خوشحالی از دنیای بازیگری می‌روم. زمان مناسبی را برای خداحافظی انتخاب کردم. من باید به آینده‌ فکر می‌کردم. البته امیدوارم کاسموس سفیری باشگاه را به من پیشنهاد بدهد.

وی درباره آینده زندگی خود گفت: فعلا با خانواده‌ام در آمریکا زندگی می‌کنم تا ببینم آینده چه می‌شود.

رائول در پاسخ به سوالی درباره مربیگری‌اش در دنیای فوتبال خاطرنشان کرد: فعلاً قصد مربیگری ندارم. شاید چند سال دیگر مربیگری را آغاز کنم. البته برای مربی شدن باید خوب تمرین کنید که من هنوز تمرین را شروع نکرده‌ام، هر چند دوست دارم با یک تیم موفق به عرصه مربیگری بیایم.

این اسطوره مادریدی درباره لحظه مورد علاقه‌‌اش در رئال گفت: وقتی در سن 17 سالگی نخستین بازی‌ را برای رئال انجام دادم بهترین لحظه مورد علاقه‌ام بود.

وی با اشاره به بهترین گلی که برای رئال زده متذکر شد: بهترین گلم برای رئال گلی بود که در دومین بازی‌‌ام در برنابئو زدم. گلزنی در برنابئو مقابل 90 هزار تماشاگر باور نکردنی است. خوش‌شانس بودم که بارها موفق به این کار شدم و عناوین قهرمانی زیادی با این تیم کسب کردم.

وی درباره بازگشت به باشگاه رئال‌مادرید هم گفت:‌ بازگشت به مادرید هم روزی فرا می‌رسد ولی نه در آینده‌ای نزدیک.

پیش از رائول بازیکنانی مانند پله و بکن‌بائر هم پیراهن نیویورک کاسموس را بر تن کرده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز