خبرگزاری کار ایران

لشگری قوچانی از مردم تقاضا کرد:

لطفاً عصر یخبندان را به یکدیگر هدیه بدهید

منصور لشگری قوچانی (تهیه‌کننده فیلم عصر یخبندان) با اعلام عرضه این فیلم در شبکه نمایش خانگی از مردم تقاضا کرد تا عصر یخبندان را هدیه بدهند.

منصور لشگر قوچانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: فیلم سینمایی عصر یخبندان از روز 10 آبان ماه در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود و امیدواریم ضررهای ما در اکران این فیلم در زمان عرضه در شبکه نمایش خانگی جبران شود.

وی ادامه داد: فیلم عصر یخبندان در زمان اکران با استقبال همراه شده بود و فروش خوبی به‌دست آورد اما درواقع  ما در زمان اکران ضرر کردیم.

لشگری قوچانی ادامه داد: اگر میزان فروش فیلم را از هزینه‌های که برای ساخت آن شده؛ کم کنیم؛ سودی عاید ما نشده است. به همین دلیل امیدوارم در شبکه نمایش خانگی فیلم با فروش خوبی مواجه شود تا بخشی از هزینه‌های ما جبران شود.

وی ادامه داد:  این مسئله نه تنها برای ما بلکه برای همه فیلم‌ها نیز وجود دارد و امسال تنها فیلمی که توانست هزینه‌های ساخت خود را جبران کند و به سود دهی برسد نهنگ عنبر بود.

وی با تقاضا از مردم برای خرید فیلم عصر یخبندان گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که هدیه دادن و هدیه گرفتن محصولات فرهنگی و هنری همچون فیلم، کتاب، بلیت تاتر و کنسرت کاملاً نهادینه شود.

وی ادامه داد: عصر یخبندان فیلمی اجتماعی است که به مسئله اعتیاد بخصوص در زنان نگاه جدی و ویِژه دارد و درباره این معضل اجتماعی هشدار جدی می‌دهد.

لشگری قوچانی افزود: امروز عرضه مواد مخدر در کشور تغییر زیادی کرده است و بسیاری از موادی که برای لاغری یا زیبایی استفاده می‌شود و در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شود دارای متامفتامین  است که در ساخت موادمخدر موسوم به شیشه استفاده می‌شود و فیلم عصر یخبندان درباره این مسئله هشدار می‌دهد.

 فیلم سینمایی عصر یخبندان با حضور مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سحر دولت شاهی، بهرام رادان، به کارگردانی مصطفی کیایی ساخته شده است.

کد خبر : ۳۱۷۱۷۱