خبرگزاری کار ایران

انهدام باند مواد مخدر در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و انهدام یک باند مواد مخدر که در سراسر استان مازندران فعالیت داشت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل  از  پایگاه پلیس، سرهنگ "ولی الله گنجیان مقدم"گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر و دستگیری عاملان افیونی، ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل از فعالیت یک باند مواد مخدر که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سراسر استان فعالیت داشت، با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: با اطلاع از فعالیت این باند تحقیقات تکمیلی در این زمینه آغاز شد و ماموران موفق به شناسائی اعضای این باند به نام‌های "ستار - ک" ، "حسین- م" و "ماه پری- گ" که در شهرستان آمل و شهرهای همجوار فعالیت می‌کردند شدند.

سرهنگ گنجیان تصریح کرد: بعد از انجام کارهای اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی، متهمان که با یک دستگاه خودروی پراید قصد انتقال مواد مخدر از یکی از استان‌های شمالی به شهرستان آمل و شهرهای همجوار را داشتند شناسائی و دراقدامی عملیاتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آمل خاطرشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان 5 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ گنجیان، اعتیاد را سر منشا بسیاری از جرائم دانست و افزود: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها، ضرر و زیان مالی به جامعه و ... تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم به شمار می‌روند.

کد خبر : ۳۱۷۱۵۶