خبرگزاری کار ایران

خدمت‌رسانی ویژه اتوبوسرانی تهران به مناسبت برگزاری شهرآورد بزرگ فوتبال

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۰۹۴

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران روز جمعه به تماشاگران فوتبال خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در راستای خدمت‌رسانی به تماشاگران فوتبال در روز جمعه اطلاعیه‌ای را به شرح ذیل صادر کرد:

به مناسبت برگزاری شهرآورد فوتبال بین تیم های استقلال - پرسپولیس که در روز جمعه مورخه 08/08/ 1394 در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران انجام خواهد شد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران جهت رفاه حال تماشاگران محترم با اختصاص600 دستگاه اتوبوس و مینی بوس اقدام به جابجایی تماشاگران  عزیز از مبدأ ورزشگاه  مذکور به مقاصد مختلف تهران خواهد نمود.

محل استقرار اتوبوس های شرکت واحد به شرح زیر می باشد:

-1   اتوبوس هایی که در ضلع شرقی ورزشگاه مستقر می باشند مسیر بزرگراه حکیم- سیدخندان- بزرگراه رسالت به سمت شرق تهران را پوشش خواهند داد.

-2    اتوبوس هایی که در ضلع غربی ورزشگاه مستقر می شوند مسافران عازم به جاده مخصوص - میدان فتح - و سه راه آذری را جابجا خواهند نمود.

-3   اتوبوس های مستقر در پارکینگ 19 و 20 ورزشگاه آزادی به مسافرانی که قصد عزیمت به میدان های میدان آزادی - میدان انقلاب - میدان خراسان و پایانه خاوران را دارند سرویس دهی خواهند نمود.

  شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن تشکر از تماشاگران فهیم فوتبال درخواست می نماید از آنجایی که بهترین اتوبوس های موجود جهت تکریم این عزیزان در نظر گرفته شده است مانند همیشه خدمت گزاران خود را با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس های اعزامی جهت ارائه خدمات بهتر یاری فرمایند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز