خبرگزاری کار ایران

تماشاگران در کمال‌احترام رفتار کنند؛

فروزنده: امیدوارم برنده‌‌دربی تیم شایسته باشد، نه خوش‌شانس/ استقلال ببازد ناراحت نمی‌شوم

بازیگر سینمای ایران گفت: امیدوارم هر تیمی که شایستگی دارد برنده دربی 81 شود.

نگار فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: مثل سابق علاقه‌ای به فوتبال ندارم و بازی‌های استقلال را پیگیری نمی‌کنم. امیدوارم این دربی هر تیمی که شایستگی برد را دارد برنده شود و برد این دیدار براساس شانس و اتفاق نباشد.

وی افزود: امیدوارم تیمی که آمادگی بیشتری دارد برنده دربی شود. الان حرف اصلی من با طرفداران تیم‌ها است و به همان اندازه که توقع بازی خوب دارند رفتار مناسبی هم بعد از بازی داشته باشند یعنی در کمال احترام رفتار کنند. ایجاد مزاحمت و آسیب‌رساندن به اموال‌عمومی اصلا خوب نیست. طرفداران شادی کنند اما به وسائل نقلیه‌عمومی و اموال شهر آسیب نزنند. امیدوارم علاوه بر تماشای یک بازی خوب و زیبا شاهد یک رفتار مناسب از تماشاگران باشیم.

این بازیگر سینما ادامه داد: الان طرفدار تیمی هستم که بازی بهتری ارائه دهد و مثل سابق فوتبال را دنبال نمی‌کنم. استقلال اگر بازی خوبی ارائه نکند و ببازد ناراحت نمی‌شوم.

فروزنده در پایان گفت: نمی‌دانم دلیل اصلی دلزدگی‌ام از فوتبال چیست. فوتبال مثل سابق برایم جذابیت ندارد و این قضیه به دلیل مساله خاصی هم نیست. الان مدت‌هاست از فضای فوتبال دورم و یک زمانی برایم فوتبال هیجان‌انگیز بود. شاید الان جذابیت‌های دیگری برایم ایجاد شده و در مجموع عدم پیگیری فوتبال برای من یک رویکرد شخصی است.

کد خبر : ۳۱۶۸۸۸