خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ ستارگان قطر؛

ادینیو به آندو باخت/ درخشش جباری در شب پیروزی الاهلی

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۸۸۰

آندو تیموریان و مجتبی جباری شب خوبی را به همراه ام صلال و الاهلی در لیگ ستارگان قطر پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایلنا، هفته ششم لیگ ستارگان قطر امشب در حالی پیگیری شد که تیم ام‌صلال با میدانداری آندو تیموریان کاپیتان تیم ملی کشورمان موفق  شد تیم تیم السیلیه که ادینیو را در نوک خط حمله خود داشت به برتری برسد.

در این دیدار ام صلال موفق شد 2 بر یک مقابل السیلیه به برتری برسد تا به رده پنجم جدول لیگ ستارگان صعود کند. برای ام صلال دقیقه 48 محمود و دقیقه 79 الیادیر گلزنی کردند و تک گل السیلیه را هم محمود دقیقه 32 به ثمر رساند تا ام صلال با 11 امتیاز به رده پنجم صعود کند.  در این دیدار السیلیه از دقیقه 55 بازی با اخراج عایش 10 نفره بازی می کرد.

تیم السد قطر هم با هدایت ژاوی هرناندز مقابل الخور قرار گرفت که یاران ژاوی در این دیدار بدون گل متوقف شدند تا 14 امتیازی شده و در رده سوم قرار بگیرند.

گلزنی جباری برای الاهلی

در ادامه هفته ششم لیگ ستارگان قطر تیم الاهلی که مجتبی جباری و پژمان منتظری را در اختیار دارد با گلزنی هافبک ایرانی‌ خود مقابل القطر 3 بر صفر به پیروزی رسید.

در این دیدار مجتبی جباری دقیقه 52، مشعل عبدالله دقیقه 82 و الکواری دقیقه 84 برای الاهلی گلزنی کردند تا این تیم 8 امتیازی شود و در رده هشتم جدول قرار بگیرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز