خبرگزاری کار ایران

چه کسی دستور تغییر داد؛

باشگاه سایپا در مدار «صفر» درجه/ آقا معلم در محاصره شایعات

اوضاع در باشگاه نارنجی پوش پایتخت برخلاف تصورات آقا معلمی پیش می رود که این روزها در محاصره شایعات قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «نیمکت های لرزان» لیگ برتر چنان عرصه را بر مربیان تنگ کرده که یک مربی با 2 شکست می تواند تمام رویاهایش را بر باد رفته ببیند، اوضاعی که حتی در تیم های عربی هم شاهد آن نبوده ایم.

سایپا با مجید جلالی تا هفته نهم در امتیاز 13 که به عدد «نحس» مشهور است، گیر کرده و 2 باخت متوالی به ذوب آهن در دستگردی و تراکتورسازی در تبریز کافی بود تا وضعیت باشگاه به مدار صفر درجه برگردد و آقا معلم در محاصره شایعات قرار بگیرد.

این روزها نام مربیان زیادی برای جانشینی آقامعلم مطرح می شود؛ از امیر قلعه نویی تا حمید درخشان و نام برخی دیگر از مربیان که البته باشگاه هم با موضعی دوگانه ای که در این باره دارد به شایعات دامن زده است.

مدیرعامل باشگاه و برخی اعضای هیات مدیره دنبال تغییر هستند و رئیس هیات مدیره و برخی اعضای دیگر همچنان روی نوار حمایتی از آقا معلم گام بر می دارند و این یعنی اوضاع در باشگاه چندان مطلوب نیست.

با این حال وضعیت آقامعلم که روزهای ژله ای را روی نیمکت نارنجی ها سپری می کند چندان مساعد نیست؛ او که پیش از این به دلیل بیماری قلبی مدتی را خارج از دنیای نیمکت ها به استراحت مشغول بود در بازگشت به فوتبال چندان روزهای خوبی را سپری نمی کند تا به آینده اش امیدوار باشد.

این شرایط استرس و اضطراب برای آقامعلم چندان خوب نیست چراکه وضعیت جسمانی او توان مبارزه با این شرایط بغرنج را ندارد و ممکن است آینده کاری و زندگی او را دستخوش اتفاقات غیرقابل پیشی بینی قرار دهد.

با این حال باید منتظر آغاز هفته دهم و جدال سایپا با صبای قم بود. جدال آقا معلم و علی دایی که هم شاگرد و استادی بوده و هم هر دو تجربه حضور روی نیمکت دو تیم را داشته اند؛ این دیدار می تواند آبستن اتفاقات زیادی در دستگردی باشد...

کد خبر : ۳۱۵۸۴۱