خبرگزاری کار ایران

با فشردگی بازی های لیگ؛

سرخ پوشان روز تاسوعا هم تمرین کردند/ توصیه های برانکو برای بازی با ملوان

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۸۳۴

تیم فوتبال پرسپولیس بدلیل فشردگی مسابقات، مجبور شد در روز تاسوعای حسینی در نوبت صبح به تمرین بپردازد اما روز عاشورا تمرینات تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سرخ پوشان به جهت فشردگی مسابقات و زمان کم برای استراحت و تمرینات فشرده، مجبور بودند در روز تاسوعای حسینی تمرینات خود را پیگیری کنند.

مارکو مربی بدنساز تیم یک ساعت پیش از آغاز تمرین، موانع و نشانه‌های تمرینات امروز را در زمین قرار داد.

بازیکنان که حدود یک ساعت قبل از تمرین در ورزشگاه و رختکن حضور یافته بودند، دقایقی پیش از آغاز تمرین در زمین چمن حاضر شدند و به قدم زدن و کار با توپ مشغول شدند.

برانکو به همراه دستیارانش؛ کریم باقری، مصطفی قنبرپور، ایگور پانادیچ، مارکو استیلینوویچ، اصغر نیک سیرت و در غیاب آندره پانادیچ از ساعت 10:35 با صدای سوت بازیکنان را گرد هم آورد و دقایقی برای آنها به صحبت پرداخت.

ایوانکوویچ خطاب به بازیکنان گفت: بعد از تمرین امروز زمان لازم برای استراحت را در اختیار دارید و سعی کنید از این زمان نهایت استفاده را برده و تمرکز خود را تنها به بازی با ملوان معطوف کنید و ذهن خود را به دربی و دیگر مسائل نکشانید. وی در ادامه، بخش‌های مختلف تمرین را برای بازیکنان تشریح کرد.

سپس بازیکنان در اختیار مارکو قرار گرفتند و در میانه زمین به گرم کردن پرداخته و بدن‌ها را آماده تمرینات امروز کردند.

برانکو با کاورهای رنگی، بازیکنان را برای مراحل بعدی تمرین تفکیک کرد.

دوهای کوتاه و سرعتی و عبور از موانع در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

بخش بعدی تمرین، بازی تحت فشار در دو گروه و هرگروه شامل سه تیم سه نفره شد و بازیکنان در محوطه محدودی کار کردند. فوتبال تحت فشار به صورت ضربات آزاد آغاز شد و در ادامه با دو ضربه ادامه یافت.

پس از آن بازیکنان برای نفس‌گیری یک دقیقه‌ای آزاد شدند و بعد از آن در بخش دیگری از زمین، فوتبال هدفمند و مرور تاکتیک‌های تیمی را در برنامه داشتند و برانکو در هر حرکت تیمی، نکات لازم را به بازیکنان منتقل می‌کرد.

تنه به تنه شدن بازیکنان و عبور از موانع زیر نظر کادر فنی انجام شد.

مهدی طارمی با هماهنگی کادر فنی برای حضور در مراسم سوگواری در شهر خود، غایب تمرین امروز بود.

مایکل اومانا به همراه میثم علیپور، پزشک تیم تمرینات ویژه‌ای را انجام داد.

محمود خوردبین سرپرست سرخپوشان در کنار زمین، کلیه امور تیم و بازیکنان را زیر نظر داشت.

دروازه‌بان‌ها با ایگور، تمرینات فشرده‌ای را انجام دادند و در این تمرینات سوشا با آمادگی کامل درخشش خاصی از خود نشان داد.

حضور اصحاب رسانه  و هواداران در تمرین امروز آزاد بود.

مرور کارهای تاکتیکی و ضربه به سمت دروازه از سوی برانکو برای بازیکنان تشریح و اجرا شد و بازیکنان به شکل‌های مختلف گلزنی می‌کردند.

فوتبال در زمین بزرگ با تذکرات مکرر برانکو همراه شد و بازیکنان پس از آن به دویدن و سردکردن بدن‌ها پرداخته و راهی رختکن شدند.

تمرین بعدازظهر جمعه و روز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس تعطیل خواهد بود و بازیکنان از ساعت 16 روز یکشنبه تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار می‌کنند و پس از آن راهی هتل می‌شوند تا برای دیدار روز دوشنبه برابر ملوان آماده باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز