خبرگزاری کار ایران

عضو هیات علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه

پذیرش ۹۳ مقاله در همایش ملی جامعه بینا شهروند نابینا دانشگاه کاشان

عضو هیات علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه کاشان گفت: از ۱۵۰ مقاله ارسالی به همایش ملی جامعه بینا شهروند نابینا، ۹۳ مقاله پذیرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، نرگس نیکخواه اظهار کرد: حدود ۱۳ مقاله در این همایش به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر و چاپ مجموعه مقالات ارائه می‌شود.

وی به تاریخ برگزاری این همایش در روزهای بیست و یکم تا بیست و دوم ماه جاری در دانشگاه کاشان اشاره کرد و افزود: این همایش با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و دیگر شخصیت‌های برجسته کشوری برگزار می‌شود.

دبیر علمی همایش ملی جامعه بینا شهروند نابینا، هدف از برگزاری این همایش را افزایش سطح دانش و آگاهی، مهارت، خلاقیت، اعتماد به نفس جامعه نابینایان و کم بینایان ذکر کرد و گفت: این همایش تخصصی با مسائل و مشکلات نابینایان و کم بینایان در ابعاد مختلف حقوقی، اجتماعی، روان‌شناختی و آموزشی بی‌تردید اقدام موثری جهت بهره گیری از دانش علمی و تخصصی گروه‌های حقوق، علوم اجتماعی، روان‌شناسی، علوم تربیتی و مدیریت خواهد بود.

نیکخواه برگزاری کارگروه‌های تخصصی را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد و افزود: در این همایش همچنین نمایشگاه‌های صنایع دستی، کتاب گویا و آثاری از مؤلفان نابینا و نرم افزارهایی ویژه نابینایان ارائه می‌شود.

کد خبر : ۳۱۲۰۱۵