خبرگزاری کار ایران

اهدای لوح و جایزه نقدی شورای شهر کاشان به نمایش آری، زن‌ها همیشه منتظرند

مشاور امور بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر کاشان از اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به گروه نمایش (آری، زن‌ها همیشه منتظرند) از همدان و شرکت کننده در یازدهمین جشنواره تئا‌تر مهر کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان دکتر منیر عسگرنژاد با اشاره به حضور چندین گروه نمایش و اجرا در جشنواره تئا‌تر مهر با موضوعات اجتماعی و خانواده افزود: در نمایش آری، زن‌ها همیشه منتظرند از همدان علاوه بر بازی خوب و قابل قبول بازیگران نگاه ویژه به نقش و جایگاه زن در خانواده و اجتماع با تلفیق داستانی برگرفته از اتفاقات و رویدادهای پس از حماسه دفاع مقدس توانست نظر بینندگان و تماشاگران این نمایش را به خود جلب کند.

وی افزود: حضور زن در این نمایش یادآور ایثار و از خودگذشتگی زنان و بانوان ایثارگر در دوران ۸سال دفاع مقدس و سهم آنان در غلبه بر دشمن تجاوزگر بود.

عسگرنژاد با اشاره به توجه ویژه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان در دوره چهارم به مسائل فرهنگی و امور بانوان و زنان جامعه خاطرنشان کرد: نگاه خوب، منصفانه و قابل قبول نمایش آری، زن‌ها همیشه منتظرند به موضوع توأمان دفاع مقدس، زن و خانواده باعث شد تا کمیسیون فرهنگی و مشاور امور بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر کاشان با اهدای لوح و جایزه نقدی از این گروه نمایشی شرکت کننده در جشنواره یازدهم تئا‌تر مهر تقدیر نماید.

کد خبر : ۳۱۲۰۰۸