خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد:

رگبار و رعد و برق در تهران/هشدار هواشناسی به توقف مردم در حاشیه رودخانه‌ها

کد خبر : ۳۱۱۷۷۷

کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای تهران توضیح داد و گفت: امشب تهران با رعد و برق، رگبار و همچنین باد شدید موقتی همراه خواهد بود و فردا نیز از بارش ها کاسته و محدود به ارتفاعات می شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی به صورت رگبار، باران و رعد و برق و در برخی مواقع وزش باد، در مناطقی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق استان های دامنه البرز و مرکزی زاگرس بارش بارندگی ها ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه فردا نیز این بارش ها در  سواحل دریای خزر و شمال غرب دامنه جنوبی البرز ادامه خواهد داشت، گفت: به علت شدت بارش در استان ها آذربایجان های شرقی، جنوب آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال خراسان جنوبی، تهران، البرز و سمنان شاهد آب گرفتگی رودخانه ها و مسیل ها وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه هشدار داد که مردم از توقف در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند و در جاده ها به علت مه آلود بودن و کاهش دید با احتیاط برانند.

گودرزی درباره وضعیت هوای تهران توضیح داد و گفت: امشب تهران با رعد و برق، رگبار و همچنین باد شدید موقتی همراه خواهد بود و فردا نیز از بارش ها کاسته و محدود به ارتفاعات می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز