خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای عالی امنیت ملی:

مبارزه بی‌امان با تروریسم تکفیری انتقام خون سردار همدانی را می‌گیرد

دبیر شورای عالی امنیت ملی و رییس هیات امنای محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی در سوریه پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در پیام علی شمخانی آمده است: روح بلند مالک اشتر دوران، سردار حسین همدانی در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (س) به همرزمان شهیدش پیوست و حسرت بازماندگان از قافله شهیدان را افزون ساخت.

وی می‌افزاید: شهادت ایشان که سرداری عالیقدر، استراتژیستی توانا و خار چشم دشمنان و تکفیری‌های تروریست و حامیان آنها بود٬ ضایعه‌ای عظیم برای جبهه مقاومت و در عین حال پشتوانه‌ای برای پیروزی نهایی و استمرار مسیر مقاومت و شهادت است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه می‌دهد: اینجانب با عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه فرمانده معظم کل قوا، مردم شریف ایران، پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده مکرم ایشان، علو درجات سردار خستگی‌ناپذیر را که از بنیانگذاران محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت بود، خواستارم.

شمخانی تصریح می‌کند: بی‌شک مبارزه بی‌امان با تروریسم تکفیری با ریخته شدن این خون‌های پاک شتابی مضاعف خواهد گرفت و با نابودی کامل این جریان ضد انسانی انتقام خون این شهید از تروریست‌های تکفیری گرفته خواهد شد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دیروز (پنجشنبه) در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید.

کد خبر : ۳۱۱۷۶۵