خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ناشنوایان - چین تایپه؛

تیم جودوی ناشنوایان ایران نایب قهرمان آسیا و اقیانوسیه شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۷۳۸

تیم جودوی ناشنوایان کشورمان با کسب 2 مدال طلا ، 2 نقره و 2 برنز نایب قهرمان هشتمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه شد.

به گزارش ایلنا، در وزن 100- کیلوگرم مهرداد صیدی با شکست حریفان خود از قرقیزستان ، کره جنوبی و مغولستان مدال طلای این وزن را به دست آورد.

در وزن 90- کیلوگرم فرید عساکره پس از شکست حریفانی از مغولستان و قرقیزستان در فینال با اختلاف یک اخطار بازی را به حریف کره ای خود واگذار کرد و مدال نقره بازی های آسیایی را گرفت.

در وزن 73- علی دهقان در دور نخست استراحت داشت ، درمرحله بعد مقابل نماینده ژاپن ایستاد و شکست خورد ودر رده بندی با شکست حریف مغولستان به مدال برنز رسید. 

در وزن 66-کیلوگرم محمد آسیابی بعد از آنکه دور مقدماتی را با استراحت پشت سرگذاشت در مرحله بعد حریفی از مغولستان را شکست داد و در فینال به حریف ژاپنی خود باخت و نقره گرفت.

در وزن 60- کیلوگرم علی سلحشور پس از شکست حریفان مغولستان و ژاپن (قهرمان المپیک) مدال طلا را کسب کرد.

در وزن 81- کیلوگرم حسین اله کریمی پس از باخت برابر حریف مغولستان ، حریف ژاپنی را شکست داد و به مدال برنز رسید.

هدایت تیم جودوی ناشنوایان کشورمان را محمدرضا لویی مقدم ، محمد منصوری و دکتر مصطفی نمکیان برعهده دارند.

هشتمین دوره بازی های آسیا - اقیانوسیه ناشنوایان با حضور یکهزار و 170 ورزشکار از 22 کشور یازدهم مهرماه در کشور چین تایپه آغاز شده است .

ورزشکاران شرکت کننده در 12 رشته بسکتبال، بدمینتون ، بولینگ ، تنیس ، تنیس روی میز ، تکواندو ، جودو ، شنا ، دوومیدانی ، دوچرخه سواری ، فوتبال و فوتسال با هم رقابت می کنند.

این رقابت ها 19 مهرماه به کار خود پایان می دهد .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز