خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا اعلام کرد:

حمایت از فعالیت انتخاباتی گروه‌های سیاسی شناسنامه‌دار دانشگاه تهران

مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران گفت: از فعالیت انتخاباتی گروه‌های سیاسی شناسنامه‌دار در دانشگاه تهران استقبال می‌کنیم.

محمدهادی عسگری (مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که سرانجام معاونت فرهنگی و معاونت دانشجویی دانشگاه تهران ادغام خواهد شد یا خیر؟ اظهار داشت: فعلا که معاونت دانشجویی و معاونت فرهنگی به صورت مجزا در حال ادامه فعالیت هستند.

مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران ادامه داد: همه دانشگاه‌های کشور معاونت‌های فرهنگی به صورت مجزا دارند و دانشگاه تهران هم به این شکل است، البته در ‌‌نهایت این در اختیار دانشگاههاست که معاونت‌ها ادغام شوند یا به صورت مجزا به فعالیت خود ادامه دهند.

عسگری اضافه کرد: فکر می‌کنم؛ بخاطر توجه به حوزه فرهنگی، دانشگاه تصمیم گرفته دو معاونت را به صورت مجزا داشته باشد و فضای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارتقا یابد.

مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا درهای دانشگاه تهران برای تبلیغ انتخابات مجلس باز است؟ گفت: براساس منویات رهبری، دانشگاه تهران از مشارکت قانونی همه گروه‌های شناسنامه دار در دانشگاه استقبال و شرایط را فراهم می‌کند که در راستای قانون و با توجه به منافع کلی و قانونی، کنش‌گری و فعالیت داشته باشند. البته تصمیم نهایی بر عهده هیات نظارت بر دانشگاه و سیاست گذاری آنهاست.

کد خبر : ۳۱۱۷۰۸