خبرگزاری کار ایران

آب و هوا روی تیم ما تاثیر منفی داشت؛

کی روش: بازیکنانم 90 دقیقه جنگیدند/در تهران عمان را می بریم

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۷۰۳

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با عمان گفت: تیم حریف عملکرد بهتری نسبت به ما داشت و خوشبختانه نتیجه خوبی مقابل عمان کسب کردیم.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پس تساوی مقابل عمان درباره این دیدار اظهار داشت: تیم حریف نسبت به ما نمایش بهتری داشت و نتیجه خوبی را مقابل عمان آن هم در مسابقه ای دشوار و خارج از خانه، کسب کردیم.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه بازیکنان ایران 90 دقیقه مقابل عمان جنگیدند، اضافه کرد: کسب یک امتیاز می تواند برای هر دو تیم به نوعی یک پاداش باشد. 

کی روش با اشاره به دلایل برتری عمان برابر ایران گفت:به دو دلیل عمان برتر میدان بود، اولاً آنها میزبان مسابقه بودند و برای کسب سه امتیاز باید نهایت تلاش خود را انجام می دادند و مورد اصلی هم شرایط آب و هوایی بود.

سرمربی تیم ملی ایران افزود:ما برای اینکه در هوای شرجی مسقط به مشکل نخوریم تیم را به دبی بردیم و چند جلسه تمرین در آنجا داشتیم اما با این حال، شرایط نامساعد آب و هوای عمان روی کیفیت بازیکنان ما تأثیر منفی گذاشت.

وی تاکید کرد: به طور قطع، بازیکنان ایران در این دیدار، انتظارات را برآورده نکردند. البته همان طور که گفتم شرایط آب و هوایی کار را برای بازیکنان ایران بسیار دشوار کرد. 

کی روش افزود: به رغم این مسائل، بازیکنان ایران از قدرت ذهنی خود خوب استفاده کردند و به خاطر همین هم بود که بعد از دریافت گل به شرایط بازی برگشتیم و توانستیم با زدن گل تساوی یک امتیاز کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: ما چهار بازی دیگر پیش رو داریم که سه مسابقه آن در تهران و در حضور تماشاگران ایرانی خواهد بود و می توانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. 

کی روش در پاسخ به این سئوال که چرا تیم ایران در نیمه اول دفاعی بازی می کرد و چه تغییراتی رخ داد که شرایط در نیمه دوم بهتر شد، گفت: شکی نداریم که ایران بازی خوب انجام نداد. در نیمه اول سیستم پنج نفره دفاعی ما فشار زیادی را تحمل کرد و هافبک های تیم ملی نتوانستند میانه میدان را کنترل کنند اما با تغییراتی که در نیمه دوم دادیم سعی کردیم کنترل بازی را در میانه زمین به دست بگیریم.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه چرا تیم ملی ایران نتوانسته در 14 سال گذشته تیم عمان را شکست دهد، گفت: شما فقط یک طرف سکه را که شکست نخوردن عمان مقابل ایران است می بینید؛ در حالی که ما در جریان رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملت های 2019 آسیا توانستیم یک امتیاز خوب کسب کنیم و صدرنشین گروه بمانیم. در دیدار با عمان در تهران این شانس را داریم که آنها را شکست دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز