خبرگزاری کار ایران

روز پنجم جشنواره تئاتر مهر

نقل شاه‌کشی به روایت ناصرالدین شاه قجر به روی صحنه می‌رود

چراغ نمایش‌های روز پنجم جشنواره با «غریب هنوز» در سالن مهربان فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان روشن می‌شود.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان «ترافیک، ترافیک»، «غریب هنوز» و «نقل شاه کشی به روایت ناصرالدین شاه قجر» عنوان نمایش‌های روز پنج شنبه ۹ مهر ماه است که در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و پارک بزرگ شهر اجرا می‌شود.

 «غریب هنوز» با موضوع مذهبی – ولایتمداری به نویسندگی و کارگردانی محسن خسروی در ۲ سانس ۱۸: ۴۵ و ۲۰: ۳۰ در سالن مهربان، «نقل شاه کشی به روایت ناصرالدین شاه قجر» با موضوع تاریخی به نویسندگی و کارگردانی رضا رادبخت از کاشان با ۲ اجرای ۱۹: ۳۰ و ۲۱: ۱۵ در سالن مهرگان به روی صحنه خواهد رفت.

 «ترافیک، ترافیک» نام نمایش خیابانی روز پنجم جشنواره تئا‌تر مهر است که به کارگردانی عباس تیمورزاده از کاشان با موضوع آسیب هاب اجتماعی ساعت ۲۱: ۳۰ در پارک بزرگ شهر کاشان با حضور علاقمندان به هنر نمایش و تئا‌تر و شهروندان اجرا می‌شود.

 «راز عروسک»، «گزارش یک تصادف ساعت ۵ چهارراه اندیشه» از کاشان، «برادر‌ها نمی‌می‌رند» از کرمانشاه و «ترافیک، ترافیک» عنوان نمایش‌های روز ششم جشنواره روز جمعه ۱۰ مهر است که به روی صحنه می‌رود.

گفتنی است: نمایش‌های یازدهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان تا ۱۲ مهر ماه، توسط محمود فرهنگ، سید مهدی مجتهد و خیام وقار داوری می‌شود.

کد خبر : ۳۰۹۶۱۰