خبرگزاری کار ایران

صیامی با ایلنا مطرح کرد؛

کنفرانس کشورهای اسلامی مدیریت حج را از عربستان بگیرد

دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: مدیریت حج می‌طلبد که کنفرانس اسلامی تنها در حد اسم و عنوان نباشد و آنها باید الان دخالت کنند و مدیریت حج را از عربستان بگیرند.

دلاور صیامی دبیرکل جبهه حامیان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تسلیت فاجعه منا به خانواده قربانیان این حادثه که مظلومانه‌ در خانه خدا به شهادت رسیدند، عنوان کرد: ضمن محکوم کردن بی‌کفایتی و بی‌مسئولیت عربستان نسبت به این حادثه باید بگویم که سعودی‌ها از صدر اسلام اقدامات منافقانه خود را داشته‌اند.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با اشاره به اینکه عربستان در ظاهر خادم خانه خدا و در اصل کمکی به اسلام و مسلمانان نمی کند، تاکید کرد: مدیریت حج می‌طلبد که کنفرانس اسلامی تنها در حد اسم و عنوان نباشد و آنها باید الان دخالت کنند و مدیریت حج را از عربستان بگیرند.

وی افزود:  چطور در اربعین که 20 میلیون زائر حضور دارند چنین اتفاق نمی‌افتد اما در حج امسال مظلومانه مردم قتل عام می‌شوند. این نشاندهنده بی‌کفایتی، خباثتت و خوی صهوینیستی سردمداران عربستان است.

صیامی خاطرنشان کرد:  همه فتنه‌های جهان اسلام از عربستان ناشی می‌شود.این کشور با اعتبار قرار گرفتن خانه خدا در عربستان اقدام به فتنه‌های متعددی کرده است

کد خبر : ۳۰۹۵۸۰