خبرگزاری کار ایران

خبری که جامعه فوتبال را تکان داد؛

بهت و حیرت سرخپوشان از مرگ ناگهانی کاپیتان/ انتقال پیکر هادی نوروزی به زادگاهش

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۴۶۸

مرگ ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس از صبح امروز بهت و حیرت جامعه فوتبال و سرخپوشان را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از نخستین ساعات بامداد امروز خبر درگذشت هادی نوروزی کاپیتان بااخلاق و فقید سرخپوشان ، تمامی اهالی فوتبال را بهت زده کرد و همبازیان و دوستان او را در غمی بزرگ فرو برد.

پس از انتشار این خبر مربیان و کادر فنی پرسپولیس بلافاصله در بیمارستان آتیه حضور یافتند و پیگیر علت این حادثه شدند.

پیکر زنده یاد نوروزی صبح امروز از بیمارستان آتیه به پزشکی قانونی منتقل شد و قرار است وی را ظرف سه روز آینده در بابل محل زادگاهش به خاک بسپارند. 

بنابر تصمیم اعضای خانواده، پیکر هادی نوروزی پس از انتقال به شهر بابل در زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد. 

درگذشت نوروزی تمامی علاقمندان به فوتبال و بازیکنان پرسپولیس را در شوک عمیقی فرو برده و از ساعت های ابتدایی امروز تمامی بازیکنان و کادر فنی سرخپوشان با مراجعه به بیمارستان در اندوه درگذشت کاپیتان خوش اخلاق سرخ ها به سر برند. 

برانکو ایوانکوویچ، علی انصاریان، پژمان جمشیدی، مهرداد اولادی و جواد کاظمیان بازیکنان سابق پرسپولیس که سابقه بازی با نوروزی را در این تیم دارند نیز در بیمارستان آتیه حاضر و با خانواده وی ابراز همدردی کردند. 

حدود یکصد هوادار پرسپولیس مقابل بیمارستان آتیه حاضر شدند. 

کریم باقری مربی و محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس جزو اولین نفراتی بودند که به بیمارستان آمده و با تیم پزشکی نوروزی به گفت و گو نشستند. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز