خبرگزاری کار ایران

پیام درگذشت باشگاه‌های تراکتور و پدیده در پی درگذشت نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۴۶۲

باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، باشگاه‌های تراکتورسازی و پدیده خراسان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس را تسلیت گفتند.

تراکتورسازی:

باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی ضایعه درگذشت این بازیکن را به جامعه ورزشی کشور، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و خانواده این ورزشکار تسلیت گفته و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات الهی را از خداوند متعال خواستار است.

پدیده خراسان:

سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، طی پیامی فوت نابهنگام هادی نوروزی، کاپیتان با اخلاق پرسپولیس را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

گاهی باور کردن برخی اتفاقات واقعا سخت می‌شود،  اتفاق تلخ سحرگاه پنجشنبه 9 مهرماه 1394 نیز از جنس همان اتفافات است.

باوکردنی نیست وقتی ببینیم هادی نوروزی  کاپیتان با اخلاق،  آرام و دوست‌داشتنی پرسپولیس از میان‌مان رفته‌است.

تمامی اعضای باشگاه پدیده خراسان نیز همچون سایر اهالی فوتبال از زمان انتشار این خبر در شوک هستند و خود را در این مصیبت بزرگ شریک می دانند.

باشگاه ورزشی پدیده خراسان این ضایعه دردناک را به تمامی اعضای باشگاه بزرگ پرسپولیس، هواداران این تیم و خانواده محترم نوروزی تسلیت می‌گوید و از خداوند منان برای تمامی بازماندگان و دوست‌داران مهاجم فقید پرسپولیس طلب صبر می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز