خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ آزادگان

شهرداری همچنان روی نوار بدشانسی

در ادامه‌ نوار ناکامی‎‌های تیم فوتبال شهرداری اردبیل امروز و در ایستگاه هشتم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور نتیجه را به نساجی مازندران واگذار کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که عصر امروز با قضاوت مناقشه برانگیز یاسر همرنگ در استادیوم قائم‌شهر برگزار شد، بد شانسی و ناکامی های تیم شهرداری اردبیل مانند هفته‌های گذشته تداوم یافت و این تیم با وجود برتری در جریان بازی، نتوانست در مقابل میزبان امتیازی کسب کند.

ناکامی‌های هفته‌های گذشته هر دو تیم در کسب امتیاز که آنها را در شرایط بحرانی قرار داده بود، بر حساسیت‌های این مسابقه می‌افزود. پیش از بازی مربیان هر دو تیم از تمرکز بر کسب هر سه امتیاز بازی گفته بودند.

در نیمه‌ی اول تیم مهمان شهرداری اردبیل که در زمین حریف بازی می‌کرد، بازی را هجومی آغاز کرد و حتی می‌توانست در همان ابتدای بازی به گل دست یابد اما بی‌دقتی مهاجمان باعث شد تا این مهم برای شهرداری رخ ندهد.

در ادامه بازی به تعادل رسید، اما همچنان این تیم شهرداری بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و تیم میزبان نیز به ضد حملات دل بسته بود.

با وجود ادامه این روند و برخلاف جریان بازی مانند بازی‌های گذشته این بار هم داور بازی روی صحنه‌ای مشکوک نقطه پنالتی را به سود نساجی نشان داد و مهاجم جوان نساجی نیز موفق شد با وجود تکرار ضربه به دستور داور پنالتی خود را به گل تبدیل کند و نساجی را یک بر صفر پیش بیاندازد.

پس از این گل شهرداری به فشار حملات خود افزود اما در یکی از ضد حملات خطرناک توپ پس از بلوکه شدن به بازیکن نساجی رسید و او نیز به خوبی توانست از زاویه بسته دروازه اصغرزاده، سنگربان شهرداری، را باز کند و نساجی با دو گل پیش افتاد.

شهرداری پس از این گل باز به حملات خود ادامه داد و با ایجاد یکی دو موقعیت نصف و نیمه بازی را در نیمه اول را به پایان رساند.

در نیمه دوم شهرداری اردبیل مانند نیمه اول یک پارچه حمله بود و چندین بار توانست دروازه نساجی را تهدید کند، اما ستاره بی‌چون و چرای میدان سعید ابراهیم پور، دروازه‌بان نساجی، اجازه باز شدن قفل دروازه‌اش را نداد.

بازی از افت نسبی یکنواخت پیش می‌رفت تا اینکه در دقیقه 63 با برخورد توپ به دست کاپیتان نساجی در محوطه جریمه، یک ضربه پنالتی به نفع شهرداری اعلام شد و روح الله نعمتی پشت توپ ایستاد اما مانند هفته گذشته بازهم شهرداری فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد.

با وجود از دست رفتن پنالتی شهرداری دست از حملات خود برنداشت، ولی ایستادگی ابراهیم‌پور بازیکنان این تیم را کلافه و شگفت زده کرده بود تا اینکه بالاخره در دقیقه 86 علیرضا قاسمی از پشت محوطه جریمه با شوتی ناگهانی دروازه نساجی را گشود تا دقایق پایانی با هیجان بیشتری پیگیری شود.

نساجی به خوبی مقاومت کرد، در نهایت همانند چند هفته ی گذشته، شهرداری اردبیل با وجود خلق موقعیت های فراوان روی دروازه ی حریف، در کسب پیروزی ناکام بود و نتیجه را به نساجی مازندران واگذار کرد.

در این دیدار شاگردان محمد ربیعی با ترکیب وحید اصغرزاده، مهدی ترکمان، نصرت غنی زاده، علی سلیمانی، محمد سیاه، بهمن یوسفی، مجید خدابنده لو، داود شاهواروقی، روح الله نعمتی، پیمان رنجبری و حسین حبیبی وارد زمین شدند.

شهرداری اردبیل با این باخت همچنان هشت امتیازی باقی ماند و در جدول رده‍بندی لیگ آزادگان دو پله سقوط کرد و در جایگاه دوازدهم ایستاد.

تیم نساجی مازندران نیز با این برد و از بحران خارج و به رتبه دهم صعود کرد.

شهرداری اردبیل هفته آینده باید در اردبیل میزبان تیم قدرتمند و مدعی ماشین سازی تبریز باشد.

کد خبر : ۳۰۸۷۱۹