خبرگزاری کار ایران

مجید کیانی و کنسرت شهرآشوب در آسمان

کارگردان برنامه موسیقایی«شهرآشوب» و فرزند مجید کیانی از برگزاری کنسرت پژوهشی این نوازنده در سالن آسمان فرهنگستان هنری جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ سیدمهرداد کیانی فرزند مجید کیانی و کارگردان برنامه موسیقایی «شهرآشوب» با اعلام این خبر گفت: کنسرت پژوهشی«شهرآشوب» باشرح و اجرای سنتور سیدمجید کیانی و همراهی ضرب سیدشهرام کیانی روز جمعه ۱۷ مهرماه ۹۴ از ساعت ۱۸ در سالن آسمان فرهنگستان هنر به نشانی خیابان ولیعصر، زعفرانیه خیابان فلاحی، انتهای فیروزکوه اجرا می‌شود.

این تهیه‌کننده موسیقی درباره این کنسرت گفت: کنسرت «شهرآشوب» اولین اجرا دراین نوع است  و براساس ردیف «موسی معروفی» در دو قسمت و ۴ تراک اجرا خواهد شد؛ قسمت اول«شهرآشوب شور» ۱۷ قسمت به مدت ۱۵ دقیقه، قسمت دوم «شهرآشوب ماهور» ۵ قسمت به مدت5 دقیقه، قسمت سوم «شهرآشوب همایون» ۸ قسمت در 8دقیقه و قسمت چهارم و پایانی آن «شهرآشوب راست‌پنجگاه» در ۶ قسمت به مدت ۶ دقیقه‌ اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کنسرت پژوهشی می‌توانند از دو طریق اقدام کنند؛ اول اینکه بامراجعه به موسسه فرهنگی سروستاه به آدرس: میدان هفتم تیر، خیابان مفتح شمالی، خیابان ملایری‌پور، پلاک ۱۰۷ واحد ۸ در روزهای شنبه - دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ کارت برنامه را تهیه کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد ۹۴۷ به سامانه ۰۲۱۸۸۳۰۵۰۳۲ به صورت پیام کوتاه صندلی خود را رزرو کنند.

کیانی با بیان اینکه برای هنرجویان و دانشجویان و پژوهشگران امکان استفاده از ۵۰ درصد تخفیف دانشجویی بدون کارت دانشجویی فراهم شده‌است، افزود: این دانشجویان و هنرجویان برای این منظور می‌توانند علامت٪ را در ابتدا یا پایان عدد ۹۴۷ درج نمایند و مثلا متن خود را به صورت«۹۴۷٪» به همان سامانه ارسال کنند.

کد خبر : ۳۰۸۶۲۴