خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندر انزلی

توسعه گردشگری با همکاری بخش خصوصی امکان پذیر است

فرماندار بندر انزلی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان این شهرستان گفت: توسعه صنعت گردشگری تنها با همکاری بخش خصوصی امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا، عبدالصمد صفرنژاد در دیدار با هتلداران، رستوران داران و مجری طرح مسافر کاشانه بندرانزلی به جایگاه این شهرستان در صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: به دلیل وجود نقاط زیبا و دیدنی این شهرگردشگرپذیری در متن آن است و انزلی با عنوان مهمانپذیری و گردشگری نام آشنای داخل و خارج است ولی نارسایی‌ها اجازه رشد در شأن این نام را به آن نداده است.

صفرنژاد به رونق و اهمیت صنعت گردشگری تأکید نمود و افزود: از آنجا که خود عامل جذب گردشگر هستیم پس باید نگاه ما و خصوصا مدیران ارشد و شهرستان به این صنعت فراگیر باشد و رفتار خود را گردشگرپذیر کنیم.

فرماندار انزلی پتانسیل‌های طبیعی بندرانزلی را یادآور شد و گفت: در انزلی هر چه سرمایه گذاری شود همچنان فضا برای کار هست زیرا خداوند طبیعتی به این منطقه عطا فرموده که انسان را به خود جلب می‌کند و این نکته‌ای است که باید در آن تأکید کرد.

وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی و نظارت درست و ارائه خدمات کیفی کار‌ها را به انجام برسانیم نه آنکه فقط در مورد آنچه که می‌توان انجام داد صحبت کنیم و فقط به تعریف پسنده کنیم، امروز باید در میدان عمل نتیجه گرفت که متاسفانه چنین نیست.

صفرنژاد تصریح کرد: در بحث گردشگری باید از بخش خصوصی متخصص و کارآمد بهره گرفت و کار تخصصی و کار‌شناسی ارائه نمود تا رشد و توسعه را در این زمینه شاهد باشیم و این نیازمند نگاه گردشگری مدیران است که حتی برای ارائه خدمات عمومی در زمینه جذب گردشگر اقدام کنند.

کد خبر : ۳۰۸۵۶۱