خبرگزاری کار ایران

تیراندازی سلاح‌های بادی آسیا-هند؛

2 مدال نقره سهم تیراندازان نوجوان ایرانی در دهلی

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۵۴۶

تیراندازان ایرانی به 2 نشان نقره آسیا در هند دست یافتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در دومین روز از رقابت‌های تیراندازی قهرمانی سلاح‌های بادی آسیا، صبح امروز و در رشته تفنگ ۱۰ متر نوجوانان، دختران ایران به دو مدال دیگر دست یافتند.

در این مسابقات، که تیم دختران ایران، با ترکیب “با ترکیب فاطمه صالحی، مریم سلیمی و رویا صبح‌خیز به میدان رقابت رفته بودند، ابتدا تیم 3 نفره کشورمان در مرحله مقدماتی این رشته توانستند ضمن راهیابی 2تیرانداز شایسته کشورمان به فینال، نشان نقره تیمی را نیز از آن خود کرده و پس از تیم های چین تایپه  در سکوی دوم قرار بگیرند.

در فینال این رشته که رویا صبح خیز و فاطمه صالحی نمایندگان کشورمان در روز دوم این مسابقات بودند، رویا صبح خیز با شایستگی و با اختلاف اندک نسبت به حریف چینی خود، در نهایت مدال نقره این رشته را به نام خود ثبت کرده و همچنین فاطمه صالحی در جایگاه ششم به کار خود پایان داد.

همچنین مریم سلیمی تیرانداز خوب کشورمان نتوانست وارد فینال این رشته  شود و در نهایت در رده  یازدهم این رقابت ها قرار گرفت.

هفتمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی سلاح‌های بادی آسیا از ۵ لغایت ۹  مهرماه در شهر دهلی هندوستان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز