خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

اعلام حمایت مسئولان سعدآباد از نمایش‌های با کیفیت

سرپرست کاخ سعدآباد از هنرمندان تئاتر درخواست کرد محوطه این مجموعه را برای اجرای آثار خود بررسی کنند.

یوسف منصورزاده، سرپرست کاخ سعدآباد ضمن استقبال از ادامه اجرای آثار نمایشی در این مجموعه، اظهار کرد: حمایت از اجرا در مجموعه سعدآباد با نمایش «سال ثانیه» به کارگردانی حمید پورآذری آغاز شد و برنامه‌ریزی‌ ما این است که اگر هنرمندان آثار خود را با کیفیتی در همین حد ارائه کنند؛ قطعا شرایط برایشان مهیا می‌شود.

او درباره ادامه اجرا در زمین تنیس مجموعه اظهار کرد: زمین تنیس به صورت موقت در اختیار گروه قرار گرفت اما در صورت استقبال هنرمندان تئاتر به ویژه آن عده که از شیوه اجرایی محیطی استفاده می‌کنند؛ می‌توانیم فضاهای دیگری را نیز در نظر بگیریم.

منصورزاده در همین رابطه گفت: سالن تئاتر روباز «ایوان عطار» نیز یکی از امکانات موجود در مجموعه سعدآباد است که می‌توانیم در اختیار گروه‌های نمایشی قرار دهیم.

سرپرست کاخ موزه سعدآباد در پاسخ به این پرسش که آیا برای همکاری بیشتر با گروه‌های تئاتری به امضای تفاهم‌نامه با اداره‌کل هنرهای نمایشی نیاز است یا خیر؟ توضیح داد: با آقای شفیعی صحبت‌هایی انجام شده و بین ما و اداره‌کل هنرهای نمایشی روابط مثبت است. ایشان هم معتقد بود در زمینه صدور مجوز برای گروه‌های نمایشی مشکلی وجود ندارد و درصورتیکه اداره کل گروهی را تایید کند ما نیز امکانات را در اختیارشان می‌گذاریم.

او افزود: تنها تاکید ما کیفیت نمایش است و اگر گروه‌ها کیفتی مشابه اجرای آقای پورآذری ارائه کنند هیچ مشکلی وجود ندارد.

منصورزاده بار دیگر از حضور گروه‌های تئاتری در مجموعه سعدآباد حمایت کرد و گفت: از همین طریق اعلام می‌کنم و از گروه‌های تئاتری می‌خواهم که به مجموعه سعدآباد بیایند و امکانات موجود و محیط را ببینند. ما قطعا از اجرای هنرمندان تئاتر در این مجموعه حمایت می‌کنیم.

کد خبر : ۳۰۷۹۹۳