خبرگزاری کار ایران

راه آهن مقابل ما انگیزه زیادی دارد؛

مظلومی: نمی خواستم در این مقطع صدرنشین می شدیم/بدنبال 3 امتیاز هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۵۵۴

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: صدرنشینی کنونی استقلال کار ما را دشوار می‌کند و دوست نداشتم از هفته ششم در صدر باشیم.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و راه‌آهن اظهار داشت: بعد از بازی با نفت تلاش کردیم بازیکنان ریکاوری کنند که خستگی را از تن‌شان بیرون کنیم. راه‌آهن تیم جوان و بسیار خوبی است و بازی ساده‌ای نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: راه‌اهن تغییراتی را در کادر فنی اش داشته است. شناخت لازم را از راه آهن داریم. فرصت نداشتیم کارهای تاکتیکی خوبی داشته باشیم اما برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

سرمربی استقلال در مورد مشکلات خط دفاعی تصریح کرد: بالاخره یک تیم یک جایش قوی است و یک جایش ضعیف است. ما با تیم‌های خوبی بازی داشتیم. نمی توانیم بگوییم که روی دروازه ما حمله نکنند و ما فقط حمله کنیم. به اعتقاد من دفاع ما در 2 بازی اخیر خوب کار کرده است. 5 گل خورده آمار بالایی نیست. از روز اول گفتیم که دنبال فوتبال تهاجمی هستیم اما گاهی وقت ها تاکتیک تیم حریف باعث شده که نتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: ریوالدو در اختیار باشگاه است و مگویان را نداریم.

مظلومی در مورد اینکه استقلال در صدر جدول است و این موضوع باعث غرور بازیکنان نمی شود گفت: جلسه 45 دقیقه ای داشتیم و صحبت های لازم را کردیم. 6 هفته گذشته و برای 30 هفته برنامه ریزی کردیم . بازیکنان آگاه هستند و دل شان را به این صدرنشینی خوش نمی کنند. زیاد دوست ندارم الان در صدر جدول باشیم. کارمان را سخت تر می کند. باید بیشتر تلاش کنیم که این صدرنشینی را حفظ کنیم. دوست داریم از پایین جدول صعود کنیم و به بالا بیاییم.

وی در مورد اینکه صدمین بار است که روی نیمکت استقلال می‌نشیند گفت: وظیفه خود را انجام دادیم و دوست دارم بیشتر از این بمانم. امیدوارم هواداران راضی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز