خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد:

تلاش برای خودسازی از تکالیف مهم عضو خانواده شهدا و ایثارگر است

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۸۸۰

وزیر آموزش و پرورشد گفت: تلاش برای خودسازی، ارتقای ایمان و ادب و عنصری موفق برای الگو و اسوه شدن در جامعه از تکالیف مهم عضو خانواده شهدا و ایثارگر است

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی  در آیین تجلیل از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر سرآمد و رتبه‌های بر‌تر علمی که صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) در ۶ فروردین سال ۱۳۶۵ به منظور رسیدگی به امور فرهنگی و آموزشی فرزندان شاهد، جانباز و ایثارگر، این اتفاق مهم را نشانه نگاه دقیق، آگاه‌نگر و آینده‌نگری بنیانگذار انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امام (ره) مصداق یک مدیر استراتژیک بود و اکنون آثار آن تکلیف ایشان به بنیاد شهید و آموزش و پرورش را با تربیت متخصصان و مدیران متعهد در کشور مشاهده می‌کنید.

وی با بیان اینکه تمام دانش‌آموزان کشور وظیفه حفظ و حراست ارزش‌های انقلاب را برعهده دارند، اما عضو خانواده شهدا و ایثارگر تکلیف مضاعف‌تری دارند، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) خانواده شهدا را چشم و چراغ این ملت دانست. چشم می‌بیند و چراغ روشنایی می‌دهد و این تکلیف برعهده خانواده شهدا است که هدایتگری و روشنگری نمایند.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر گفت: شما تکلیف دارید که در محیط مدرسه، دانشگاه و در آینده در محیط کار نقش روشنگری و هدایت جامعه را برعهده بگیرید و فردی که می‌خواهد این امر مهم را برعهده داشته باشد، خود باید هدایت‌شده باشد.

فانی تصریح کرد: تلاش برای خودسازی، ارتقای ایمان و ادب و عنصری موفق برای الگو و اسوه شدن در جامعه از تکالیف مهم عضو خانواده شهدا و ایثارگر است.

همایش ملی تجلیل از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر سرآمد و رتبه‌های بر‌تر علمی صبح امروز با حضور حسین خدایی رئیس سازمان سنجش کشور، انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان بنیاد شهید و آموزش و پرورش برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز