خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه دامپزشکی رشت

شهروندان دام‌های زنده را از مراکز مجاز خریداری کنند

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رشت با اشاره به در پیش بودن عید قربان، گفت: شهروندان باید دام‌های زنده را از مراکز مجاز خریداری کنند.

به گزارش ایلنا، دکتر سیده طاهره شهیدی در جلسه شورای بهداشت ویژه عید سعید قربان که در محل فرمانداری شهرستان رشت و با حضور فرماندار برگزار شد، اظهار داشت: این شبکه امسال نیز همانند سالهای گذشته آماده ارائه خدمات بهداشتی ویژه عید سعید قربان است.

وی با بیان اینکه اکیپهای دامپزشکی در مراکز عرضه دام زنده معرفی شده توسط شهرداری از روز قبل از عید سعید قربان حضور خواهند داشت، افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به این اکیپ‌ها از سلامت دامهای قربانی خریداری شده اطمینان حاصل کنند.

شهیدی عنوان کرد: کار‌شناسان بهداشتی و ناظرین شرعی در روز عید سعید قربان در کشتارگاه دام، مرکز آسایشگاه معلولین و همچنین مرکز خیریه مژدهی حضور یافته و لاشه دامهای قربانی را پس از کشتار بازرسی می‌کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رشت خاطرنشان ساخت: کار‌شناسان بهداشتی مستقر در اداره دامپزشکی نیز آماده پاسخگویی به همشهریان عزیز است.

وی گفت: به شهروندان محترم توصیه می‌گردد دامهای قربانی خود را از مکان‌های عرضه دام زنده که توسط شهرداری معرفی شده و نظارت بهداشتی رایگان دامپزشکی در آن انجام می‌شود خریداری نمایند.

گفتنی‌ست؛ جاده جیرده- روبروی مدرسه تیز هوشان، جاده تهران - جنب آرامستان، جاده کوچصفهان- بعد از جعفرآباد و کشتارگاه صنعتی دام نمونه گیلان در جاده سراوان از مراکز عرضه دام زنده در سطح شهرستان رشت هستند که از جانب شهرداری معرفی شده‌اند.

کد خبر : ۳۰۵۸۲۴