خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ آزادگان فوتبال کشور

شکست شهرداری زیر آفتاب داغ بوشهر

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در ششمین هفته از لیگ دسته یک فوتبال کشور در مقابل میزبان خود ایرانجوان بوشهر شکست خورد.

به گزارش ایلنا، در این بازی که در استادیوم شهید بهشتی شهر بوشهر و با قضاوت رضا قاسمی در هوایی بسیار گرم برگزار شد، ایرانجوان که برای فرار از قعر جدول و شهرداری اردبیل با لشکری از محروم و مصدوم به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول تحت تاثیر گرما و شرجی هوای بوشهر قرار داشت، هر دو تیم تنها سعی در محک زدن یکدیگر داشتند و نتوانستند فشاری روی دروازه‌های یکدیگر بیاورند. در این نیمه هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد نشد تا بازی در نیمه اول بدون گل و افت و خیز به پایان برسد.

دو تیم نیمه دوم را با پیراهن‌های جدید آغاز کردند و ایرانجوان در‌‌ همان اوایل نیمه تلاش کرد فشار خود را روی دروازه شهرداری اردبیل بیشتر کند. حملات این تیم در ‌‌نهایت و در دقیقه ۶۲ جواب داد و ایرانجوان موفق شود گل اول بازی را توسط بازیکن جوان خود احسان اسدی‌زاده به ثمر برساند. پس از این گل ربیعی سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل برای جبران نتیجه پیمان رنجبری را به بازی فرستاد. بازی رو به جلوی این تیم با ضربه دیدنی روح الله نعمتی و در دقیقه ۶۴ و به ثمر رسیدن گل تساوی به نتیجه نشست. بعد از این گل بازی تقریبا پایاپای ادامه داشت و به دلیل گرمای شدید بوشهر هیچ یک از تیم‌ها چندان توان حمله نداشتند، اما در دقیقه ۷۴ داور در صحنه‌ای مشکوک خطایی پشت محوطه ۱۸ قدم اعلام کرد و اویس کردجهان بازیکن با تجربه ایرانجوان بوشهر با شوتی بسیار زیبا دروازه شهرداری اردبیل را برای بار دوم گشود. پس از این گل ربیعی هر دو تعویض باقیمانده خود را انجام داد تا با به میدان فرستادن مجید خدابنده لو و بهمن یوسفی روند بازی را تغییر دهد. حملات شهرداری روی دروازه ایرانجوان بوشهر دو بار منجر به لرزه در آمدن تیرک دروازه حریف شد، اما نتیجه تا پایان مسابقه بدون تغییر باقی ماند و با پیروزی میزبان به پایان رسید.

ترکیب تیم شهرداری اردبیل را در این بازی این بازیکنان تشکیل می‌دادند: وحید اصغرزاده، ‌ نصرت غنی‌زاده، ‌ احسان کیانی، محمد سیاه، ‌ مهدی ترکمال، علیرضا علیزاده، داود شاهواروقی، ‌ مرتضی حیدری، حسین حبیبی، روح اله نعمتی، ابراهیم کوه افکن.

شهرداری اردبیل با این باخت خارج از خانه هفت امتیازی باقی ماند و در جدول رده بندی لیگ آزادگان دو پله سقوط کرد و در جایگاه هفتم ایستاد. ایرانجوان بوشهر نیز با این برد توانست از قعر جدول فاصله بگیرد و خود را به رده سیزدهم برساند.

شهرداری اردبیل هفته آینده باید در اردبیل به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان برود.

کد خبر : ۳۰۵۷۹۰