خبرگزاری کار ایران

آیت الله فاضل لنکرانی در دیدار اقشار مختلف مردم

مقابله با رژیم جعلی اسرائیل، وظیفه هر مسلمان است

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن اعلام انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: مقابله با رژیم جعلی اسرائیل وظیفه هر مسلمان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله فاضل لنکرانی، پیش از ظهر امروز در دیدار اقشار مختلف مردم، با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی و همچنین اقدامات این رژیم علیه مردم فلسطین، اظهار داشت: فاجعه‌ای که این روز‌ها در فلسطین اشغالی و مسجد‌الاقصی با آن روبرو هستیم، حملات وحشیانه این رژیم به نمازگزاران فلسطینی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی توطئه‌هایی برای مسجدالاقصی در نظر دارد که وظیفه خود می‌دانیم به عنوان مسلمانان انقلابی، در خصوص آن حرکات وحشیانه، اعلام انزجار کنیم.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، گفت: مسلمانان باید لحظه به لحظه حرکات رژیم جعلی اسرائیل را بررسی کرده و فراموش نکنند که اسرائیل دشمن قسم خورده اسلام و مسلمین است و هر لحظه به دنبال محو اسلام و مسلمین است.

آیت‌الله فاضل لنکرانی خاطرنشان کرد: کسانی که امروز ادعا می‌کنند ایران به دنبال محو اسرائیل است، این قدر احمق هستند که فراموش کرده‌اند اسرائیل با تولد خود، فریاد نابودی اسلام را سر داد و اقدامات برای تحقق این هدف خود را در برنامه‌های خود قرار داده است؛ از این رو مقابله با این رژیم اشغالگر، به عنوان وظیفه هر انسان مسلمان به حساب می‌آید.

کد خبر : ۳۰۵۷۷۷